specjalista mid / junior umowa agencyjna tymczasowa/dodatkowa / część etatu
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w ich domach według ustalonego planu; Zawieranie umów z nowymi klientami; Inkasowanie wpłat od klientów; Dołącz do naszego zespołu i podnieś swoje dochody! Szukasz możliwości zarobkowania obok etatu? Jesteś emerytem i myślisz o dodatkowych...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami, tworzenie dopasowanych ofert ubezpieczeniowych. Organizacja spotkań sprzedażowych w celu zapewnienia ochrony klientów. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach, podnoszenie kwalifikacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu
5 godz.
Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników! Dołącz do TeamMedicoverOptyk! Oferujemy niespotykaną szansę rozwoju. Razem możemy więcej! Kim jesteśmy? mamy 12 salonów optycznych w największych miastach w Polsce i wciąż się rozwijamy, jesteśmy firmą medyczną - to gwarancja...
Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych dzierżawą, najmem lub zakupem nieruchomości Spółki, Realizację działań mających na celu promocje nieruchomości Spółki, Prowadzenie negocjacji z klientami, Znajomość lokalnego rynku nieruchomości.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi.
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
specjalista mid / junior umowa agencyjna tymczasowa/dodatkowa / część etatu
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w ich domach według ustalonego planu; Zawieranie umów z nowymi klientami; Inkasowanie wpłat od klientów; Dołącz do naszego zespołu i podnieś swoje dochody! Szukasz możliwości zarobkowania obok etatu? Jesteś emerytem i myślisz o dodatkowych...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami, tworzenie dopasowanych ofert ubezpieczeniowych. Organizacja spotkań sprzedażowych w celu zapewnienia ochrony klientów. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach, podnoszenie kwalifikacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu
5 godz.
Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników! Dołącz do TeamMedicoverOptyk! Oferujemy niespotykaną szansę rozwoju. Razem możemy więcej! Kim jesteśmy? mamy 12 salonów optycznych w największych miastach w Polsce i wciąż się rozwijamy, jesteśmy firmą medyczną - to gwarancja...
Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych dzierżawą, najmem lub zakupem nieruchomości Spółki, Realizację działań mających na celu promocje nieruchomości Spółki, Prowadzenie negocjacji z klientami, Znajomość lokalnego rynku nieruchomości.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi.
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...