W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy Doradców Klienta posługujących się w języku słowackim na poziomie C1/C2/NATIVE
Jesteśmy firmą, która jasno stawia określone cele, a przy tym dysponuje atrakcyjnym systemem motywacyjnym. Inspirujemy naszych pracowników, do osiągania wyznaczonych założeń, dzięki czemu wspólnie celebrujemy spektakularne osiągnięcia naszego zespołu.
PRACA W SYSTEMIE ZDALNYM
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań -
zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Opis stanowiska:
- profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM,
- prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym obsługa maili oraz social media),
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, wspieranie kanałów retail i e-commerce,
- praca w systemie zdalnym.
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
- posiadasz znajomość języka słowackiego na poziomie C1/C2/NATIVE, dodatkowo posługujesz się językiem polskim lub angielskim (minimum B2), mile widziane - posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zwłaszcza telefonicznej,
- jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi oraz pracy zespołowej,
- jesteś elastyczny oraz umiejętnie wypracowujesz ewentualne kompromisy,
- obsługa komputera nie jest Ci obca,
- potrafisz pracować w warunkach wielozadaniowości.
Nie zastanawiaj się - APLIKUJ!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji,
- przyjazne środowisko pracy, o które wzajemnie dbamy również poza nią, pracę w godzinach 09:00-19:00 poniedziałek - piątek (praca w systemie zmianowym) możliwość elastycznego grafiku,
- pakiet benefitów (opiekę zdrowotną, karty sportowe),
- pracę w systemie zdalnym.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.