- Doradzać Klientom w zakresie procesu zamawiania, dostarczania i reklamacji
- zarządzać zamówieniami klientów i monitorowanie ich realizacji
- planować i koordynować dostawy z Klientami
- rejestrować i zgłaszać reklamacje Klientów.
- Umiejętności współpracy z klientami i budowania długoterminowych relacji
- umiejętności komunikacyjnych
- biegłej znajomości języka niemieckiego (C1+)
- dobrej znajomość języka angielskiego (B2)
- zdolności szybkiego adaptowania się do nowych sytuacji
- umiejętności pracy w systemach informatycznych.
- ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, obsługującym klientów z dużej części Europy
- możliwość rozwoju zawodowego, w tym rozwój kompetencji lingwistycznych
- stabilne warunki zatrudnienia
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, dofinansowanie posiłków za pośrednictwem karty lunchowej, możliwość udziału w programie „Opony dla Załogi”,
- hybrydowy system pracy
- praca w nowym biurze w atrakcyjnej lokalizacji.
Poznaj
Michelin Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy największym pracodawcą na Warmii i Mazurach. Fabryka w Olsztynie zatrudnia ponad 5000 pracowników. W Olsztynie produkowane są opony osobowe, dostawcze, ciężarowe i rolnicze a także formy do wyrobu opon oraz kordy i mieszanki gumowe.
Do fabryki w Olsztynie rekrutujemy pracowników produkcji oraz inżynierów do pracy w obszarze m.in. produkcji, Utrzymania Ruchu i w Biurach Konstrukcyjnych.
W Dyrekcji Handlowej w Warszawie zatrudnionych jest ponad 100 pracowników w obszarze marketingu i dystrybucji. Rekrutujemy kandydatów do pracy w biurze oraz handlowców do prac w siłach sprzedaży na terenie całej Polski oraz w Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i w Estonii.