- Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
- Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :)
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
- Nadzorowanie reklamacji i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Praca zmianowa: Pon - Pt 8:00-16:00/11:00-19:00 i weekendy 9:00-17:00
- Praca 5 dni w tygodniu oraz tylko 3 dni weekendowe w miesiącu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia
- Doświadczenie w pracy z CRM
- Umowę zlecenie od pierwszego dnia współpracy
- Pracę w komfortowym biurze w Katowicach
- Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.