Doradca Klienta Prime (klient zamożny)
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: DKP/01/KAT
Opis stanowiska
- nawiązujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi ze swojego portfela
- analizujesz potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie odpowiednich produktów i rozwiązań finansowych
- prezentujesz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej, również w kanałach zdalnych ze szczególnym uwzględnieniem produktów inwestycyjnych
- świadczysz najwyższą jakość obsługi klientów zamożnych banku
Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.
Wymagania
- masz kilkuletnie doświadczenie pracy w bankowości, w tym, z klientami zamożnymi
- interesujesz się rynkami finansowymi i chcesz rozwijać się w tym obszarze
- potrafisz zarządzać portfelem klientów i dbać o jego systematyczny rozwój
- skutecznie planujesz i organizujesz pracę własną
- prezentujesz wysoki poziom kultury osobistej i etyki zawodowej
- posiadasz wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub finansowe lub studiujesz
Oferujemy
- umowę o pracę
- pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem,
- system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
- program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.