W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,
- rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.
Poszukujemy osób:
- z wykształceniem min. średnie (mile widziane kierunkowe – gastronomiczne),
- posiadających min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł) - preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
- posiadających bardzo dobrą znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej,
- posiadających popartą sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
- zorientowanych na wynik oraz zdeterminowanych na dążenie do celu,
- posiadających umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
- bardzo dobrze organizujących własną pracę,
- potrafiących analizować dane i posiadających umiejętności negocjacyjne,
- dyspozycyjnych, posiadających czynne prawo jazdy kat. B,
- zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- posiadających umiejętność obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE).
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska
Transgourmet Polska jest właścicielem marek handlowych Transgourmet i Selgros. Transgourmet to dystrybucja do gastronomii i punktów zbiorowego żywienia. Mamy własną profesjonalną flotę samochodów oraz nowoczesne centra logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i Gliwicach. Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych. Oferujemy pełne zaopatrzenie dla klientów indywidualnych i osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w 20 oddziałach, w największych miastach w Polsce, zatrudniając ponad 4 500 pracowników.