O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.
Doradca klienta dla międzynarodowej marki modowej
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: Req_00113678
Doradca klienta dla międzynarodowej marki modowej
Opis stanowiska
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail, czat lub Whatsapp
Wymagania
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Znajomość języka polskiego jako ojczystego
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center
- Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych
- Mile widziane zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Gotowość do odbycia szkolenia stacjonarnie w Gdańsku
Oferujemy
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów online
- Dofinansowanie do karty Medicover Sport
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Praca w biurze lub hybrydowo po okresie szkoleniowym
- Atrakcyjna lokalizacja z dobrym dojazdem w Olivia Center
- Świeże owoce w biurze dwa razy w tygodniu