- Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi .
- Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów.
- Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów zdalnych.
- Wsparcie klientów przy zachowaniu standardów i procedur obowiązujących w banku.
- Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów.
- Minimum wykształcenie średnie.
- Poprawna dykcja i łatwość prowadzenia rozmowy.
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
- Sprawna obsługa komputera.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.
- Udział w 8-godzinnych szkoleniach (głównie w godzinach 8:00 - 16:00) w pierwszym tygodniu zatrudnienia.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na 1/2 etatu, bezpośrednio z bankiem.
- Pracę w godzinach popołudniowych - głównie 16:00-20:00.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzysty system premiowania.
- Grafik, który pozwala łączyć pracę z dodatkowymi aktywnościami, np. studiami.
- Bogatą ofertę szkoleniową: szkolenia techniczne, produktowe i kompetencyjne, warsztaty oraz mentoring.
- Programy wellbeingowe oraz platformę wsparcia psychologicznego.
- Udział w działaniach CSR-owych, akcjach #mniejplastiku oraz dodatkowe 5 dni wolne na wolontariat.
- Pracę w środowisku, gdzie szanujemy różnorodność i możesz być sobą, niezależnie od wieku, płci, stopnia sprawności czy innych cech.
- Możliwość pracy hybrydowej - zdalnie po okresie wdrożenia oraz w nowoczesnym biurze we Wrocławiu, z dogodnym dojazdem i zapleczem gastronomicznym.
- Szansę na wymianę doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole.
- Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.