Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętność efektywnej organizacji pracy. Kreatywność i umiejętność pracy niezależnej. Wysokie kompetencje komunikacyjne.
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, doradztwo w zakresie doboru stylizacji. Budowanie pozytywnego wizerunku na stanowisku i zachowanie profesjonalizmu. Dbanie o ekspozycję i porządek produktów. Zarządzanie procesami zamówień, przyjęcia towarów oraz reklamacji. Obsługa kasy fiskalnej i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 850 - 6 100 zł brutto/mies.
7 dni
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami.
specjalista (mid) umowa agencyjna / kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
specjalista (mid) umowa agencyjna / kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami; Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków współpracy oraz przygotowywanie...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379