DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata/-tki do pracy na stanowisku:
Doradca ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Do twoich obowiązków będzie należało:
- kompleksowa obsługa klienta;
- prowadzenie kampanii informacyjnych dla klientów;
- budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z klientami;
- samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów;
- udzielanie informacji dotyczącej aktualnej oferty firmy;
- praca z bazami danych, pakietem MS Office oraz z systemami call center/CRM;
- wsparcie działu sprzedaży w kontakcie z klientami;
- inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań.
Jesteś idealnym kandydatem jeżeli:
- zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z możliwością podniesienia kwalifikacji zawodowych;
- posiadasz min. roczne doświadczenie w pośredniej (zdalnej) komunikacji z klientami;
- jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną, otwartą, potrafiącą nawiązać i utrzymać kontakty interpersonalne z każdym klientem;
- posiadasz pozytywne nastawienie i wysoką kulturę osobistą;
- samodzielność w działaniu jest Twoją mocną stroną;
- posiadasz praktyczną znajomość obsługi MS Office oraz systemów Call Center/CRM
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o dogodną formę zatrudnienia;
- pracę w systemie jednozmianowym;
- szkolenia wstępne i okresowe, podnoszące kompetencje;
- jasno określone ścieżki rozwoju oraz możliwości awansu w ramach danej struktury lub projektu;
- wynagrodzenie stałe oraz system premiowy zależny od wyników pracy;
- przyjazne środowisko pracy oraz codzienna dawka wiedzy i pozytywnej energii.