Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Doradca ds. klientów indywidualnych
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IMR/12/19
Twoim zadaniem będzie:
- Rozpatrywanie zleceń i reklamacji złożonych przez klienta w kontakcie z pracownikami infolinii,
- Poinformowanie klienta o statusie zlecenia po jego rozpatrzeniu
- Proponowanie zainteresowanym klientom usług Orange (możliwość zdobycia premii).
Oczekujemy:
- Komunikatywności,
- Sprawnej obsługi komputera,
- Znajomości pakietu MS Office,
- Gotowości do pracy zmianowej,
- Wysokiej kultury osobistej.
- Gotowości do pracy od 15 stycznia
Oferujemy:
- Umowa o pracę (od pierwszego dnia pracy),
- Podstawowe wynagrodzenie 14,50 - 15,00 zł/brutto/godzina na początek,
- Dodatkowo, dla zainteresowanych, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży oraz dobrą jakością obsługi - oferujemy przejrzysty system premiowy składający się z: premii sprzedażowej 200 -1000 zł oraz premii jakościowej 500-1200 zł brutto,
- Płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę) - nie wymagamy doświadczenia,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy - tj. zmiana stanowiska, szereg szkoleń podnoszących kwalifikacje, wzrost płacy,
- Przyjazną atmosferę oraz wsparcie trenerów, kierownika oraz współpracowników,
- Darmową strefę relaksu i rekreacji (m.in. fotele do masażu, piłkarzyki),
- Dopłaty do benefitów pracowniczych: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport oraz darmowe kursy językowe,
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracując i awansując w strukturach największego operatora telekomunikacyjnego w kraju.