Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 373 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem lub organizacją rządową. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2015 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 31 miliardów dolarów. Strona internetowa firmy to http://www.accenture.com/.
Accenture Operations to zespół specjalistów zajmujących się zleceniami natury outsourcing. Jest to długofalowa współpraca z klientami, na rzecz których zarządzamy i bierzemy udział w realizacji coraz bardziej wyspecjalizowanych działów operacyjnych przedsiębiorstw, np. finanse i księgowość, IT, rozwój i konserwacja aplikacji, usługi helpdesk i kadry. Nie tylko zajmujemy się wykonywaniem dla klientów kluczowych funkcji biznesowych, ale również na bieżąco staramy się je udoskonalać oraz pomagać klientom wybić się na prowadzenie przed konkurencją.
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w zakresie niezgodności na fakturach
- Rozwiązywanie reklamacji dotyczących fakturowania za świadczone usługi
- Bieżąca współpraca z innymi zespołami
- Raportowanie wyników pracy
- Wykształcenia min. średniego
- Bardzo dobrej znajomości j. włoskiego (C1)
- Znajomości języka angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze lub związanej z telefonicznym kontaktem z klientem
- Biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office)
- Odporności na stres
- Sumienności
- Zdolności analitycznych
- Lokalizacja: Warszawa Annopol
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy (dostarczamy usługi naszym Klientom w blisko 30 językach obcych)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientami oraz rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi profesjonalne rozwiązania dla biznesu
- Działanie zgodnie z filozofią Lean Six Sigma
- Możliwość współpracy i nauki od utalentowanych kolegów wspierających Twój rozwój
- Szkolenia i program rozwojowy pozwalający rozwijać Twój potencjał
- Program wprowadzający dla nowych pracowników New Joiners Programme
- Możliwość zaangażowania się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
- Możliwość wzięcia udziału w licznych inicjatywach takich jak: Klub Książki, Klub Kuchni Międzynarodowej, Klub Biegacza Accenture, rodzinne eventy, spotkania kulturowe, zajęcia z fotografii, wspinaczka, pływanie i wiele innych
- Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karty multisport, ubezpieczenie na życie
- Przyjazną atmosferę pracy w wielokulturowym środowisku
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.