Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Poszukujemy Data Center Support Engineer, który dołączy do zespołu w dziale Cloud and Managed Services (CMS), który wspiera współpracę z kluczowymi klientami. Na stanowisku należy wykazać się cierpliwością i empatią, chęcią do dzielenia się oraz pozyskiwania wiedzy. Idealny Kandydat posiada doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz w zarządzaniu współpracą z klientem.
Firma jest leaderem w branży najnowszych technologii. Poszukujemy dynamicznych oraz chętnych do pracy zespołowej osób, które odnajdują się na szybko zmieniającym się rynku.
Kandydat na stanowisku będzie współpracował blisko z Managerem CMS (raportowanie) oraz z innymi inżynierami zespołu.
- wsparcie w ramach rozwiązań Datacenter, w tym: wsparcie sprzętowe, aplikacji, oraz systemach mobilnych. Rozwiązania obejmują: Flexpod, Vblock, SAP/Hana, VDI, ACI, SDN, OpenStack, VMware, Citrix
- rozwiązywanie skomplikowanych problemów, które wymagają dogłębnej analizy czynników wpływających na sytuację
- świadczenie wsparcia systemowego/produktowego, szkolenia klientów, udział w budowaniu bazy wiedzy, która pomoże klientom i interesariuszom.
- wsparcie mniej doświadczonych inżynierów w ich codziennych obowiązkach
- rola technicznego eksperta, który świadczy wsparcie klientom na skalę europejską oraz światową
- współpraca z VARs, OEMs, użytkownikiem końcowym
- wykazywanie odpowiedzialności, inicjatywy, dużej samodzielności – mały nadzór na stanowisku
- wymagane okazjonalne wyjazdy do klienta
- europejskie godziny pracy – praca zmianowa (rano/wieczorem)
- duża wiedza techniczna na temat Datacenter oraz infrastruktury
- znajomość architektury narzędzi i koncepcji wirtualizacji
- bardzo dobra znajomość: Nexus, UCF (C, B), wirtualizacja: WMware, Citrix
- doświadczenie w pracy z Unix, Linux i Microsoft (RHCE, MSCE będą plusem)
- wymagane wcześniejsze doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów technicznych
- mile widziane wcześniejsze doświadczenie na stanowisku wsparcia
Umiejętności miękkie:
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- autonomiczny pracownik umiejący pracować w zespole (niezbędne)
- chęć do nauki i szybkiego przyswajania nowej wiedzy (niezbędne)
- Komunikatywność, elastyczność: umiejętność dostosowania się do zmiennego środowiska (niezbędne)
- nieszablonowe myślenie, inicjatywa w działaniu (niezbędne)
- umiejętność pracy pod presją i w trudnych warunkach – np. nagła zmiana priorytetów w odpowiedzi na potrzeby klienta (niezbędne)
- zaangażowanie w pomoc klientowi
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca w ambitnym i międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego
Miejsce pracy: KRAKÓW