Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Civil Engineer Software Consultant

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Konsultant ds. Oprogramowania Inżynieryjnego

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Prowadzenie szkoleń z zakresu oprogramowania dla użytkowników i zarządzania projektami, zarówno w biurze, jak i na miejscu; Wspieranie użytkowników oprogramowania w codziennej pracy; Aktywny udział w rozwijaniu nowych metod pracy i doskonaleniu procesów; Wymiana doświadczeń i...
  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Gdańsk
Customer Technical Support Representative with Danish

Customer Technical Support Representative with Danish

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Gdańsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
907 dni temu
We are looking for talented people for the role of
Customer Technical Support Representative with Danish
Gdańsk
Summary

As Customer Technical Support Representative, you will focus on delivering an excellent experience for our members by ensuring the protection of their data and education in alignment with the User Agreement.


You will be responsible for receiving, investigating, and resolving customer inquiries, identifying, and deterring fraudulent activity, and addressing Terms of Service violations.


You will manage proactive/reactive inquiries efficiently in order to quickly recover trust with
members, customers, and employees. Ultimately removing friction and enabling our members to
continue pursuing economic opportunities.


Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM


Responsibilities
  • Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement.
  • Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications.
  • Effectively recognize problems and limit damage to trust by performing relevant research, analyzing data, and using appropriate tools, resources, and subject matter experts.
  • Establish effective cross-functional working relationships across multiple business units and organizational levels to best assist our members & clients.
  • Drive efficiency gains by identifying, communicating, and taking action on gaps in existing workflows.
  • Actively participate in cross-functional, global initiatives by identifying potential current or future site-related risks and providing recommendations to drive our business forward.
You have
  • Excellent verbal and written English & Danish (min C1).
  • 2+ years of experience in one or more of the following areas: customer support, complaint resolution, or account management supporting a product/solution.
  • Experience in multiple communication channel queue environments both phone and email support
  • Experience analyzing data, trends, and client information to identify product or service enhancement opportunities.
  • Experience using Microsoft Office products and strong working knowledge of PC-based Internet and software applications.
We offer
  • Opportunity to be part of a global organization focused on the development
  • Open-minded and multinational environment
  • Training & development opportunities including language courses
  • Professional development and a clear career path
  • Full equipment and paid training provided from the first day of work
  • Extensive benefits package:
  • Multisport Card,
  • LuxMed medical healthcare including dental care,
  • Life insurance,
  • Cafeteria benefits.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Civil Engineer Software Consultant

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Konsultant ds. Oprogramowania Inżynieryjnego

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Prowadzenie szkoleń z zakresu oprogramowania dla użytkowników i zarządzania projektami, zarówno w biurze, jak i na miejscu; Wspieranie użytkowników oprogramowania w codziennej pracy; Aktywny udział w rozwijaniu nowych metod pracy i doskonaleniu procesów; Wymiana doświadczeń i...
  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379