Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    7 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Customer support specialist with German and English

Customer support specialist with German and English

Foundever
Warszawa
specjalista junior / mid
praca zdalna
181 dni temu
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.  

Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For one of our campaigns, we are looking for a passionate and customer-oriented Customer Support Specialist with German and English.
Customer support specialist with German and English
Work at home opportunity

The role:

  • Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; 
  • Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts;
  • Provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards;
  • Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;
  • Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;
  • Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately;
  • Proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team.

The candidate:

  • Has very good command of spoken German (level C1);
  • Has very good command of spoken English (at least level B2);
  • Experience in a contact center or customer facing role is beneficial;
  • Can adapt quickly to changes in products, process and technology;
  • Has proven track record of excellent attendance and time-keeping;
  • Has good computer literacy.
We offer:
  • Competitive remuneration scheme;
  • Working schedule: Monday – Friday 9:00 - 18:00 
  • Social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discounts;
  • To participate in company initiatives – charity activities, team buildings, sports events, internal competitions;
  • Opportunities for a long-term professional career;
  • Entitlement to company internal training and development accordingly global standards;
  • Work at home opportunity.

We are looking forward to receiving your application!

By applying for our vacancies, it is considered that you give your explicit consent your personal data to be processed, used, and kept for the purposes of the recruitment at Foundever™.

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    7 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...