Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Oprogramowania

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twoje obowiązki: Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur. Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów. Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty. Praca z systemem...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    2 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Customer support specialist with German and English

Customer support specialist with German and English

Foundever
Warszawa
specjalista junior / mid
praca zdalna
93 dni temu
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.  

Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For one of our campaigns, we are looking for a passionate and customer-oriented Customer Support Specialist with German and English.
Customer support specialist with German and English
Work at home opportunity

The role:

  • Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; 
  • Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts;
  • Provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards;
  • Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;
  • Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;
  • Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately;
  • Proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team.

The candidate:

  • Has very good command of spoken German (level C1);
  • Has very good command of spoken English (at least level B2);
  • Experience in a contact center or customer facing role is beneficial;
  • Can adapt quickly to changes in products, process and technology;
  • Has proven track record of excellent attendance and time-keeping;
  • Has good computer literacy.
We offer:
  • Competitive remuneration scheme;
  • Working schedule: Monday – Friday 9:00 - 18:00 
  • Social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discounts;
  • To participate in company initiatives – charity activities, team buildings, sports events, internal competitions;
  • Opportunities for a long-term professional career;
  • Entitlement to company internal training and development accordingly global standards;
  • Work at home opportunity.

We are looking forward to receiving your application!

By applying for our vacancies, it is considered that you give your explicit consent your personal data to be processed, used, and kept for the purposes of the recruitment at Foundever™.

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Oprogramowania

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twoje obowiązki: Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur. Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów. Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty. Praca z systemem...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    2 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.