Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    19 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
  • Customer Service Professional with Japanese

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail); Meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Specjalista ds. Obsługi Klienta Poznań
Customer Support Specialist with English and Polish

Customer Support Specialist with English and Polish

MAJOREL POLSKA
Poznań
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa zlecenie
praca zdalna
63 dni temu
Customer Support Specialist with English and Polish
Work place: Poznań

In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks.

Work Type: work from home after 3 months

 

Overall Job Purpose

Client Overview

 

We're passionate about connecting travelers with incredible experiences around the world. With a mission to make it easier for everyone to experience the world, we offer a diverse range of accommodations, from cozy apartments to luxurious resorts, and everything in between.

 

Our Impact:

  • We're not just a company; we're a global community dedicated to shaping the future of travel.
  • Our platform empowers travelers to explore new destinations, discover unique experiences, and create lasting memories.
  • Through our commitment to sustainability and responsible tourism practices, we're working to preserve the beauty and diversity of our planet for future generations.

Join us on our journey to redefine travel and shape the future of the industry. Whether you're a seasoned professional or just starting your career, there's a place for you at our company.

 

Duties and Responsibilities
  • Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries
  • Communicating with the portal's customers via chat
  • Advising and informing about the rules of cooperation
  • Assisting customers at various stages of cooperation with the service
  • Providing accurate and timely information regarding products, services, and policies
  • Resolving customer issues efficiently and effectively, ensuring high levels of satisfaction
  • Collaborating with team members and other departments to address customer needs and improve processes
Minimum Requirements
  • Knowledge of Polish at C1 level and English at B2 level - training and materials will be in English
  • Positive attitude, communication skills and good diction
  • Proficient computer skills and speed in finding information
  • Openness to customer needs, responsibility and commitment
  • Excellent communication skills, both verbal and written
  • Strong problem-solving abilities and attention to detail
  • Ability to multitask and prioritize in a fast-paced environment
  • Availability for 3 weeks of full-time training (Monday through Friday between 8:00 a.m. and 4:30 p.m). After the training, we will meet in the office for 9 weeks to support you in your tasks and assign a mentor
  • Availability min. 150 hours per month
What’s in it for you?
  • First of all, new experience! We do not require it from you - we will teach you everything during the training
  • Salary paid on a weekly or monthly basis - the choice is yours
  • Cooperation on the basis of a contract of mandate signed even before the first day of training
  • Ability to serve customers on a flexible schedule from Monday to Sunday from 7:00 a.m. to 11:00 p.m. We will need you at least 2 weekends
  • Relaxed, partnership atmosphere within the team
  • Opportunity for development within the company's structures

Join our team & apply today!

Majorel & Teleperformance

You are applying for a job at Majorel, which is now part of Teleperformance. Welcome to a whole new world of opportunities!

In the coming months, the best of both organizations will converge to deliver even more agile and resilient digital business services. With nearly 500,000 team members in more than 95 countries, we are stronger together and ready to master the future.

 

Disclaimer

The above statements are intended to describe the general nature and level of work being performed by people assigned to this classification. They are not to be construed as an exhaustive list of all responsibilities, duties, and skills required of personnel so classified. All personnel may be required to perform duties outside of their normal responsibilities from time to time, as needed.

 

Poznaj

MAJOREL POLSKA

Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center?  Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.

Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.

Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne.  Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.

 

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    19 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
  • Customer Service Professional with Japanese

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail); Meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...