Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Professional with German

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Gdańsk, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna Dbałość o pozytywny wizerunek marki...
  • Konsultant ds. Wynajmu Samochodów

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta w zakresie wynajmu pojazdów osobowych – od zapytania po podpisanie umowy, Dbanie o jakość procesu wynajmu, kompletność dokumentacji i rozliczenia, Obsługa klientów niezapowiedzianych (tzw. walk-in), Prowadzenie codziennych działań administracyjnych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.
  • Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów, Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji, Wspieranie codziennej pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Support Representative

Thomson Reuters
Gdańsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1181 dni temu
Customer Support Representative
Gdańsk
ref. no: JREQ153258

We are looking to establish a new Customer Support Team based in Gdańsk that will focus on providing a quality product support service to customers of Confirmation, part of Thomson Reuters.

 

Confirmation, now part of Thomson Reuters, is the digital platform and global network trusted by audit firms, banks, law firms, and credit managers to quickly and securely verify financial data. Confirmation invented electronic confirmations nearly 20 years ago, reshaping the audit confirmation process. Today, Confirmation helps 1.5 million users across 170 countries confirm more than $1 trillion in financial data every year.

The team will provide support to customers globally.

These positions will operate on the following shift pattern (Monday to Friday): 10:00 to 18:00 (Polish Time)

 About the Role

 

The Customer Support Agent will primarily be responsible for guiding our customers through the four-step process from adding a client to initiating a confirmation.

Duties and Responsibilities:

  • Act as point of contact for troubleshooting, diagnosis, and escalation of customer support queries related to all Confirmation products (e.g., application functionality, pricing queries, turnaround time) via phone, email or live chat

  • Concisely and accurately document support request information in client relationship management system (Salesforce), paying particular attention to problem description, resolution, linking cases to the right contact and follow up action

  • Ensure, where appropriate, information gained from handling supports queries is promoted to the knowledge base and communicated to interested parties

  • Learn to use all available resources and how to test the platform to aid in making recommendations or troubleshooting with our users

  • Collect and forward feedback to design and development to facilitate continuous product improvement

  • Promote usage of our public help center to users to encourage self-help on support queries

  • Appropriately escalate cases to the Advanced Solutions and/or Product teams

  • Maintain up-to-date product knowledge of all supported products to facilitate the continued provision of quality guidance to customers

  • Ability to flexible working hours to accommodate busy periods and react with increased productivity

  • Clean data in the Salesforce system to ensure the accuracy of active users and contacts

  • Be comfortable making outbound calls to chase banks, reach out to users if clarification is needed or assist the Operations team validating new users

  • Help support team achieve their performance key metrics through queue management and excellent customer service

About You

Essential Skills & Experience

  • 1 year of prior call centre or customer service experience

  • Fluent written and verbal communication skills in English

  • Comfortable with computer technology and learning new applications

  • Proficient with Microsoft Word, Excel, Outlook

  • Strong customer service & people skills

  • Problem solving & attention to detail

  • Work as part of a team & individually

  • Able to switch between phone, email, chat and other tasks

  • Ability to work in a dynamic, fast-paced environment

  • Self-motivated, quick and intuitive learner

Desired Skills & Experience

  • Omni-channel Salesforce experience a plus​

What's in it for you?

  • Casual and diverse office environment where colleagues come from over 30 countries

  • Competitive salary

  • Flexibility and home-office opportunities

  • Two additional days off for voluntary jobs

  • Wellbeing scheme including private healthcare, pension, Multisport card and more

  • High standards of ethics in the workplace

#LI-AB1

Do you want to be part of a team helping re-invent the way knowledge professionals work? How about a team that works every day to create a more transparent, just and inclusive future? At Thomson Reuters, we’ve been doing just that for almost 160 years. Our industry-leading products and services include highly specialized information-enabled software and tools for legal, tax, accounting and compliance professionals combined with the world’s most global news services – Reuters. We help these professionals do their jobs better, creating more time for them to focus on the things that matter most: advising, advocating, negotiating, governing and informing.

We are powered by the talents of 25,000 employees across more than 75 countries, where everyone has a chance to contribute and grow professionally in flexible work environments that celebrate diversity and inclusion. At a time when objectivity, accuracy, fairness and transparency are under attack, we consider it our duty to pursue them. Sound exciting? Join us and help shape the industries that move society forward.

Accessibility

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in all our operations around the world regardless of race, color, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under applicable law. Thomson Reuters is proud to be an Equal Employment Opportunity/Affirmative Action Employer providing a drug-free workplace.

We also make reasonable accommodations for qualified individuals with disabilities and for sincerely held religious beliefs in accordance with applicable law.

Protect yourself from fraudulent job postings click here to know more.

More information about Thomson Reuters can be found on thomsonreuters.com.

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Customer Service Professional with German

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Gdańsk, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna Dbałość o pozytywny wizerunek marki...
  • Konsultant ds. Wynajmu Samochodów

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta w zakresie wynajmu pojazdów osobowych – od zapytania po podpisanie umowy, Dbanie o jakość procesu wynajmu, kompletność dokumentacji i rozliczenia, Obsługa klientów niezapowiedzianych (tzw. walk-in), Prowadzenie codziennych działań administracyjnych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.
  • Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów, Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji, Wspieranie codziennej pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379