Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Wdrożeń Systemów Kadrowo-Płacowych

    Symfonia Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Będziesz odpowiedzialna/y za: Analizę i zrozumienie potrzeb i wymagań naszych klientów. Aktywny udział w całym cyklu życia projektu, od planowania po wdrożenie. Instalację, konfigurację i modyfikację systemów zgodnie z wymaganiami klienta. Organizację i przeprowadzanie szkoleń dla...
  • Konsultant / Wdrożeniowiec z obszaru Kadry i Płace

    Symfonia Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków i kluczowych zadań: Udział w analizie wymagań i potrzeb klienta. Udział i zaangażowanie w pełnym cyklu życia projektu wdrożeniowego. Instalacja, konfiguracja, parametryzacja i modyfikacja oprogramowania na podstawie wymagań klienta. Szkolenie użytkowników, wspieranie...
  • Konsultant / Wdrożeniowiec

    Praca.pl Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Analiza wymagań klienta i udział w pełnym cyklu życia projektów wdrożeniowych. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania według potrzeb klienta. Szkolenie i wsparcie użytkowników systemu. Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Civil Engineer Software Consultant

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług. Przeprowadzanie weryfikacji wdrażania produktów internetowych. Szkolenie klientów, świadczenie wysokiej jakości usług.
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Gdańsk
Customer Support Representative with Spanish

Customer Support Representative with Spanish

Thomson Reuters
Gdańsk
specjalista junior / mid / senior
praca hybrydowa
1052 dni temu
Customer Support Representative with Spanish
Gdańsk
ref. no: JREQ158644

 

Confirmation, now part of Thomson Reuters, is the digital platform and global network trusted by audit firms, banks, law firms, and credit managers to quickly and securely verify financial data. Confirmation invented electronic confirmations nearly 20 years ago, reshaping the audit confirmation process. Today, Confirmation helps 1.5 million users across 170 countries confirm more than $1 trillion in financial data every year.

The team will provide support to customers globally.

These positions will operate on the following shift pattern (Monday to Friday): 15:00 to 23:00 (Polish Time)

 About the Role

 

The Customer Support Agent will primarily be responsible for guiding our customers through the four-step process from adding a client to initiating a confirmation.

Duties and Responsibilities:

  • Act as point of contact for troubleshooting, diagnosis, and escalation of customer support queries related to all Confirmation products (e.g., application functionality, pricing queries, turnaround time) via phone, email or live chat

  • Concisely and accurately document support request information in client relationship management system (Salesforce), paying particular attention to problem description, resolution, linking cases to the right contact and follow up action

  • Ensure, where appropriate, information gained from handling supports queries is promoted to the knowledge base and communicated to interested parties

  • Learn to use all available resources and how to test the platform to aid in making recommendations or troubleshooting with our users

  • Collect and forward feedback to design and development to facilitate continuous product improvement

  • Promote usage of our public help center to users to encourage self-help on support queries

  • Appropriately escalate cases to the Advanced Solutions and/or Product teams

  • Maintain up-to-date product knowledge of all supported products to facilitate the continued provision of quality guidance to customers

  • Ability to flexible working hours to accommodate busy periods and react with increased productivity

  • Clean data in the Salesforce system to ensure the accuracy of active users and contacts

  • Be comfortable making outbound calls to chase banks, reach out to users if clarification is needed or assist the Operations team validating new users

  • Help support team achieve their performance key metrics through queue management and excellent customer service

About You

Essential Skills & Experience

  • 1 year of prior call center or customer service experience

  • Fluent written and verbal communication skills in English

  • Comfortable with computer technology and learning new applications

  • Proficient with Microsoft Word, Excel, Outlook

  • Strong customer service & people skills

  • Problem solving & attention to detail

  • Work as part of a team & individually

  • Able to switch between phone, email, chat and other tasks

  • Ability to work in a dynamic, fast-paced environment

  • Self-motivated, quick and intuitive learner

Desired Skills & Experience

  • Omni-channel Salesforce experience a plus​

What's in it for you?

  • Casual and diverse office environment where colleagues come from over 30 countries

  • Competitive salary

  • Flexibility and remote work opportunities

  • Two additional days off for voluntary jobs

  • Wellbeing scheme including private healthcare, pension, Multisport card and more

  • High standards of ethics in the workplace

#LI-AB1

Do you want to be part of a team helping re-invent the way knowledge professionals work? How about a team that works every day to create a more transparent, just and inclusive future? At Thomson Reuters, we’ve been doing just that for almost 160 years. Our industry-leading products and services include highly specialized information-enabled software and tools for legal, tax, accounting and compliance professionals combined with the world’s most global news services – Reuters. We help these professionals do their jobs better, creating more time for them to focus on the things that matter most: advising, advocating, negotiating, governing and informing.

We are powered by the talents of 25,000 employees across more than 75 countries, where everyone has a chance to contribute and grow professionally in flexible work environments that celebrate diversity and inclusion. At a time when objectivity, accuracy, fairness and transparency are under attack, we consider it our duty to pursue them. Sound exciting? Join us and help shape the industries that move society forward.

Accessibility

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in all our operations around the world regardless of race, color, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under applicable law. Thomson Reuters is proud to be an Equal Employment Opportunity/Affirmative Action Employer providing a drug-free workplace.

We also make reasonable accommodations for qualified individuals with disabilities and for sincerely held religious beliefs in accordance with applicable law.

Protect yourself from fraudulent job postings click here to know more.

More information about Thomson Reuters can be found on thomsonreuters.com.

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Wdrożeń Systemów Kadrowo-Płacowych

    Symfonia Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Będziesz odpowiedzialna/y za: Analizę i zrozumienie potrzeb i wymagań naszych klientów. Aktywny udział w całym cyklu życia projektu, od planowania po wdrożenie. Instalację, konfigurację i modyfikację systemów zgodnie z wymaganiami klienta. Organizację i przeprowadzanie szkoleń dla...
  • Konsultant / Wdrożeniowiec z obszaru Kadry i Płace

    Symfonia Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków i kluczowych zadań: Udział w analizie wymagań i potrzeb klienta. Udział i zaangażowanie w pełnym cyklu życia projektu wdrożeniowego. Instalacja, konfiguracja, parametryzacja i modyfikacja oprogramowania na podstawie wymagań klienta. Szkolenie użytkowników, wspieranie...
  • Konsultant / Wdrożeniowiec

    Praca.pl Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Analiza wymagań klienta i udział w pełnym cyklu życia projektów wdrożeniowych. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania według potrzeb klienta. Szkolenie i wsparcie użytkowników systemu. Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Civil Engineer Software Consultant

    STRABAG Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług. Przeprowadzanie weryfikacji wdrażania produktów internetowych. Szkolenie klientów, świadczenie wysokiej jakości usług.
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379