iCEA należy do Digital Now! Holding holdingu zrzeszającego podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością zapraszamy do nas.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: Customer Success Specialist. Zadaniem naszego zespołu Customer Success jest bieżąca obsługa, wsparcie i edukacja klienta w branży SEO/SEM.
Customer Success Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),
- grupowe ubezpieczenie,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- wyjazdy integracyjne,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- praca hybrydowa,
- lekcje języka angielskiego,
- biuro dog friendly,
i wiele innych benefitów!
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- praktyczne wsparcie klienta od momentu rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania, mając na uwadze jego oczekiwania, potrzeby, ale także w postaci własnych inicjatyw,
- utrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z klientami poprzez precyzyjne odpowiadanie na pytania, przekazywanie informacji dotyczącej bieżącej realizacji usługi i wskazówek do osiągania jeszcze lepszych efektów,
- analizowanie wyników i proponowanie dopasowanych rozwiązań oraz rozszerzenia współpracy,
- wpływanie na zadowolenie klientów, poprzez dotrzymywanie terminów i ustaleń, dzielenie się wiedzą ekspercką, swoją postawą wywołując uśmiech na twarzy klientów.
Twoje doświadczenie:
- znasz środowisko narzędzi Google (Google Sheets, Google Docs, Prezentacje Google),
- posiadasz podstawową znajomość lub miałeś do czynienia z narzędziami: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Semstorm, Majestic SEO, Ahrefs, Keywordtool (jeżeli nie, to i tak z przyjemnością Cię w nie wdrożymy),
- znasz język angielski na poziomie min. B2.
O Tobie:
- zdobyłeś już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B,
- wiedza z branży Digital Marketingu (głównie SEO) będzie dodatkowym atutem,
- czujesz, że wysoka kultura osobista jest cechą, która Cię wyróżnia,
- chętnie się komunikujesz i wchodzisz w interakcje, budując długofalowe relacje z klientem,
- masz duże pokłady zaciekawienia marketingiem internetowym i chcesz się w tym kierunku rozwijać,
- z uwagą podchodzisz do zgłoszeń klientów i sprawnie znajdujesz najlepsze rozwiązania,
- lubisz dzielić się wiedzą i zachęcać do nowych rozwiązań. Chcemy, by klient po każdym kontakcie z naszym Customer Success czuł, że jego opiekun wspiera szanse rozwoju jego biznesu online,
- chcesz być częścią dużego, międzynarodowego projektu.