Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla klientów w Polsce i za granicą.
Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością – zapraszamy do nas!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Customer Success Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Zadaniem naszego zespołu Customer Success jest bieżąca obsługa, wsparcie i edukacja klienta w
branży SEO/SEM.
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę (od 4 000 zł do 6 000 zł brutto); B2B (od 5 000 zł do 8 000 zł netto), w zależności od doświadczenia i umiejętności,
- pracę w dziale Customer Success z proklienckim podejściem obsługi,
- wprowadzenie do pracy poprzez indywidualne podejście i ukierunkowane szkolenia,
- transparentność w komunikacji i precyzja w określaniu zadań i celów.
- możliwości realnego rozwoju,
- pracę z nowoczesnymi narzędziami do obsługi klienta oraz SEO/SEM.
- samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizowania własnych pomysłów - cenimy inicjatywy i proaktywność,
- prywatną opiekę medyczną,
- biuro przyjazne psom,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą,
O Tobie:
- zdobyłeś już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B. Wiedza z branży Digital Marketingu (głównie SEO) będzie dodatkowym atutem,
- czujesz, że wysoka kultura osobista jest cechą, która Cię wyróżnia,
- chętnie się komunikujesz i wchodzisz w interakcje, budując długofalowe relacje z klientem,
- masz duże pokłady zaciekawienia marketingiem internetowym i chcesz się w tym kierunku rozwijać,
- z uwagą podchodzisz do zgłoszeń klientów i sprawnie znajdujesz najlepsze rozwiązania,
- lubisz dzielić się wiedzą i zachęcać do nowych rozwiązań. Chcemy, by klient po każdym kontakcie z naszym Customer Success czuł, że jego opiekun wspiera szanse rozwoju jego biznesu online,
- chcesz być częścią dużego, międzynarodowego projektu.
Ucieszymy się, jeśli:
- znasz środowisko narzędzi Google (Google Sheets, Google Docs, Prezentacje Google),
- posiadasz podstawową znajomość lub miałeś do czynienia z narzędziami: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Semstorm, Majestic SEO, Ahrefs, Keywordtool (jeżeli nie, to i tak z przyjemnością Cię w nie wdrożymy),
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- praktyczne wsparcie klienta od momentu rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania, mając na uwadze jego oczekiwania, potrzeby, ale także w postaci własnych inicjatyw,
- utrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z klientami poprzez precyzyjne odpowiadanie na pytania, przekazywanie informacji dotyczącej bieżącej realizacji usługi i wskazówek do osiągania jeszcze lepszych efektów,
- analizowanie wyników i proponowanie dopasowanych rozwiązań oraz rozszerzenia współpracy,
- wpływanie na zadowolenie klientów, poprzez dotrzymywanie terminów i ustaleń, dzielenie się wiedzą ekspercką, swoją postawą wywołując uśmiech na twarzy klientów.