Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Success and Sales Manager - branża kosmetyczna.
Firma istnieje na rynku kosmetycznym od sześciu lat. Jej działalność w branży beauty opiera się m.in. na sprzedaży, dystrybucji i produkcji produktów ściernych, głównie pilników, polerek. W trakcie działalności uzyskali wiele certyfikatów jakości takich jak: Europejski lider jakości, Europejska gwarancja najwyższej jakości czy Europejski Certyfikat
- Na początku współpracy przewidziane jest na tym stanowisku pozyskiwanie nowych klientów B2B (na terenie całej Europy), a w późniejszym czasie -przedłużanie współpracy i opieka nad istniejącymi klientami B2B;
- Prowadzenie strategii segmentacji kanałów w celu maksymalizacji satysfakcji oraz rozwoju relacji istniejących klientów i rozwoju nowych kanałów i punktów dystrybucji w Europie;
- Nadzorowanie i koordynacja działań pracowników w zespole;
- Wyznaczanie kluczowych celów dla zespołu – pozyskiwanie klientów B2B, cele kwartalne;
- Odpowiedzialność za uzyskane wyniki działu;
- Efektywne stymulowanie wyników jakościowych - praca w oparciu o leady sprzedażowe;
- Kontakt z klientem niezamawiającym – ustalenie potrzeb firmy, koordynacja potrzebnych aktywności;
- Wysyłanie ofert biznesowych dopasowanych do profilu i wymogów klienta bazując na istniejących narzędziach i polityce cenowej;
- Kooperacja z innymi działami w firmie w celu rozwoju współpracy z klientami.
- Minimum 4-letnie doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych (B2B);
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz wyznaczania celów sprzedażowych
- Umiejętność aktywnej sprzedaży dla klienta biznesowego;
- Umiejętność budowania stałych relacji z klientami;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zaangażowane i samodzielność;
- Znajomość procesów sprzedaży B2B, znajomość budowy i funkcjonowania lejka sprzedażowego ;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientem, ->B2;
- Firmie zależy na osobie odpowiedzialnej, zaangażowanej, uczciwej i śmiałej.
- Znajomość branży kosmetycznej.
- Stabilność warunków zatrudnienia i regularny czas pracy;
- Narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód – jeśli zajdzie konieczność wyjazdu do klienta);
- Pakiet socjalny m.in: karta multisport, możliwość grupowego ubezpieczenia;
- Prowizje od sprzedaży;
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (tytuł Przedsiębiorcy Roku 2021 - EY);
- Wsparcie ze strony współpracowników.
Poznaj
Optim Human Sp. z o.o.
Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).
Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).
Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.