Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Customer Service Specjalist (fluent foreign languages)
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Identify and escalate potential risks and operational issues as appropriate
- Be responsible for own open, pending and closed cases.
- Be in line with and understand Business As Usual (BAU) processes, Compliance rules and regulatory guidelines as required,
- Prioritize your own tasks and as well as received cases
- Build and keep up good relationship with business partners
- Discuss, explain and where required challenge the outcome of individual cases and interact with local business partners
- Respond to a defined range of customer requests, offering one of a number of solutions to commonly made requests within defined business parameters.
- Meet customer requests in an efficient and professional manner, providing information to customers in an appropriate timeframe
- Fluent English (written and spoken)
- Master's degree or undergraduate (preferable banking, economy or finance)
- Computer literate (Windows, MsOffice)
- Good communication skills
- Analytical skills
- Interesting path of career in an international organization
- Contract ofemployment
- Attractive benefitspackage (medical healthcare, life insurance, sports activities, lunch pass)
- Challengingjob in dynamic team