Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
- Od 2018 r. Jesteśmy nagradzani Gwiazdą Jakości Obsługi oraz zajmujemy 4 miejsce w zestawieniu TOP10 marek oferujących najlepsze Customer Experience
- Wspieramy Klienta i Partnera na każdym etapie jego korzystania z serwisu Allegro
- Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów i Partnerów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie
- Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów Klientów dziennie
- Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 200 tys. małych, średnich i dużych polskich firm handlowych
- Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
- Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro
- Znajdziesz się w środowisku zaangażowanych i nieprzeciętnych ludzi - 90% naszych pracowników poleciłoby Allegro jako świetne miejsce pracy!
Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, weryfikowanie zgłoszeń i analizowanie potrzeb Klienta lub Partnera w języku polskim i angielskim, w 5 kanałach kontaktu: email, telefon, chat, Messenger, WhatsApp
- Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku Allegro oraz na tworzenie procedur usprawniających pracę Doradców - naszym celem jest bycie najlepszym działem obsługi Klienta w Polsce.
- Zbudujesz pozytywną relację z Klientem (Kupującym) lub Partnerem (Sprzedającym)
- Będziesz współpracować z innymi działami serwisu
Ze swojej strony oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z kwartalną premią, zależną od Twoich wyników
- Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
- Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
- Bogaty pakiet benefitów w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
- Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji m.in.: udział w zajęciach angielskiego oraz dostęp do wewnętrznej platformy szkoleniowej MindUp
- Opiekę mentora przez cały okres trwania szkoleń wdrożeniowych
- Podczas miesięcznego onboardingu poznasz tajniki obsługi Klienta i Partnera w Allegro
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: email, telefon, czat, WhatsApp, Messenger
- Jesteś elastyczny(a), gotowy(a) do pracy w systemie równoważnym (praca również w weekendy oraz święta) - nie martw się, dzięki temu możesz załatwić sprawy urzędowe w tygodniu lub iść do restauracji, kina, centrum handlowego nie stojąc w kolejkach
- Dobrze czujesz się w komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie na poziomie min. B2
- Potrafisz analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie
- Masz podzielną uwagę i potrafisz obsługiwać kilka interakcji w tym samym czasie.
- Lubisz ludzi i czerpiesz satysfakcję z rozmów z nimi
- Jesteś otwarty(a) i pełny(a) energii, a zadowolenie Klienta jest dla Ciebie najważniejsze
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych