Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Customer Service Specialist
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: CSS/014/KIS
Zadania:
- Odbieranie połączeń przychodzących na infolinię
- Obsługa skrzynki e-mailowej (w tym emaili wysyłanych przez Klientów ze strony firmy)
- Sprawdzenie statusu przesyłki, sprawdzenie warunków odprawy celnej przesyłek w kraju przeznaczenia
- Obsługa Klientów z zakresu wystawionych faktur
- Obsługa zapytań w zakresie przesyłek skierowanych do odprawy celnej,
- Przesyłanie potwierdzeń odprawy celnej
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- Potwierdzenie salda Klienta,
- Weryfikacja statusu przesyłek importowych w trakcie odprawy celnej,
- Sprawdzanie sposobu opłaty należności celnych,
- Wyjaśnianie zwrotów pieniędzy na rachunek Klienta z tytułu nadpłaty/wypłaty odszkodowania
- Obsługa korespondencji wewnętrznej między oddziałami firmy na całym świecie
- Otwieranie numerów account number dla Klientów międzynarodowych
- Min. 2 –letnie doświadczenie w pracy w Call Center International/obsłudze Klienta, w tym Klienta międzynarodowego
- Wykształcenie wyższe- mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację- warunek konieczny
- Wysokie umiejętności komunikacyjne/interpersonalne
- Postawa prokliencka
- Wysoka kultura osobista/słowa
- Umowa o pracę na pełen etat
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego Rynkowe wynagrodzenie
- Przyjazna atmosfera pracy