ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Customer Service Specialist
Lokalizacja:
biuro - Warszawa (Poleczki Business Park, Osmańska 12),
obecnie - praca zdalna/hybrydowa
Czas trwania projektu: do końca roku z opcją przedłużenia
Wynagrodzenie: 4500-5000 zł/brutto/mies. (UoP) lub 300-360 zł/netto/MD (B2B)
Wymagania:
- Język angielski – min. B2
- Doświadczenie – min. 6 mies. (plus doświadczenie w customer service)
Zadania:
- Kandydat będzie odpowiedzialny za: wszystkie aspekty obsługi klienta/wsparcie sił sprzedaży sales, realizacja zamówień (sprzedaż/przesyłka/pożyczki); naprawy/reklamacje produktu
OBSZAR OBOWIĄZKÓW I DZIAŁAŃ:
KLUCZOWE ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- Obsługa klienta:
- Obsługa przychodzących zamówień klientów (sprzedaż/przesyłka/pożyczka);
- Kontrola nad terminową realizacją wysyłek, rozwiązywanie przeciętnych problemów związanych z dostawami do klientów;
- Składanie zamówień – wejście do systemu SAP;
- Przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedaży;
- „Uzupełnianie” i fakturowanie przesyłki
- Fakturowanie – Sprzedaż/Kredyt/Obciążenie/Usługa – Naprawy;
- Rozwiązywanie zapytań klientów (telefonicznie, mailowo, pisemnie)
- Skargi klientów i rozwiązywanie sporów: Reklamacje materiałowe (związane z operacjami)/Spory (związane z cenami itp.)
- Analizowanie pierwotnej przyczyny reklamacji i inicjowanie usprawnień procesu
- Przygotowanie raportu BO i analiza pierwotnej przyczyny – weryfikacja i rozwiązywanie problemów
- Rozliczanie zapasów konsygnacyjnych; inwentaryzacje na miejscu;
- Składanie ofert,
- Zajmowanie się zapytaniami
- Współpraca z Service Center zajmującym się zapytaniami; wyceny dla klientów naprawianych urządzeń;
- Współpraca ze spedytorami i firmami transportowymi
- Koordynowanie komunikacji z klientami o dostępności produktów, statusie realizacji zamówień
- Zarządzanie procesem zwrotów
- Opracowanie dokumentacji zwrotów
- Utrzymanie procesu zatwierdzania
- Koordynacja transportu powrotnego
- Inicjowanie i wdrażanie usprawnień / uproszczeń procesów w obszarze obsługi klienta
- Tworzenie kopii zapasowych na potrzeby zarządzania danymi podstawowymi i whishutle
- Interfejs między klientem/przedstawicielami handlowymi a klientem/logistyką
- Wsparcie przedstawicieli handlowych: dostarczanie dokumentacji
- Sprawdzanie brakujących pozycji i raportowanie otwartych zamówień, przesyłanie cen
- Rozpatrywanie reklamacji produktów
- Przetwarzanie przypomnień dla klientów
- Pobieranie opłat od klientów
- Dokumentacja reklamacji klientów
WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE:
- Stopień naukowy
- Doświadczenie w obsłudze klienta, minimum 6 miesięcy
- Zachowanie zorientowane na klienta i firmę
- Dobre umiejętności komunikacji
- Empatia i gracz zespołowy
- Podstawowa wiedza medyczna (to plus)
- Umiejętności obsługi komputera (Word, Excel); SAP – będzie atutem
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Zdyscyplinowany, samodzielny w wykonywaniu zadań, ale także silny gracz zespołowy
- Dążenie do zapewnienia wysokiej jakości usług
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń