SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, lidera w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wprowadzanie danych - zamówień, harmonogramów – do systemu operacyjnego,
- Bieżący kontakt z klientami firmy, potwierdzanie statusu zamówień oraz ustalanie terminów dostaw,
- Koordynację zamówień z uwzględnieniem specyficznych wymagań klientów oraz procedur celnych,
- Współpracę z pozostałymi działami firmy m.in. logistyką, planowaniem i produkcją w celu zachowania wysokiego standardu obsługi klienta,
- Administrowanie bazą klientów oraz wystawianie faktur i not kredytowych.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Dobrej znajomości języka francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego lub niemieckiego – będzie dodatkowym atutem,
- Minimum rocznego doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- Praktycznej znajomości MS Office, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętności szybkiego uczenia się, samodzielności i komunikatywność
- Zaangażowania i obsługi klientów zgodnie z najwyższymi standardami.
Pracodawca oferuje:
- Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od zdobytych kwalifikacji i doświadczenia,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: karta podarunkowa, opieka medyczna Lux-med, wczasy pod gruszą,
- Niezbędne narzędzia pracy i wysokie standardy pracy,
- Ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku oraz przyjazną i otwartą atmosferę pracy.