Customer Service Specialist z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1610-342123_7
Znasz język niemiecki w bardzo dobrym lub dobrym stopniu? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta? Czy chciałbyś pracować w międzynarodowej firmie, która zapewnia atrakcyjne wynagrodzenie i oferuje bogaty pakiet bonusów pozapłacowych?
Możesz być pewny, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Miejsce pracy: Kraków Business Park
Zadania:
- obsługa klienta niemieckojęzycznego – rozmowy telefoniczne, e-mail, chat, portale społecznościowe,
- bierzące aktualizowanie danych w systemie,
- kontakt z Działem HR w języku angielskim,
- prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
Wymagania:
- bardzo dobra lub dobra znajomość j. niemieckiego – poziom B2/B1,
- dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2/B1
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- znajomość systemu Windows oraz pakietu Ms Office.
Firma oferuje:
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z płacy podstawowej oraz dodatków,
- szeroką ofertę benefitów pozapłacowych ( m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do kursów językowych),
- pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- atrakcyjny program szkoleń wprowadzających oraz rozwijających,
- pracę w stałych godzinach.
Proszę o przesyłanie CV w języku angielskim.