Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Jeśli jesteś entuzjastą języka niemieckiego, cenisz sobie w pracy kontakt z ciekawymi ludźmi i chcesz świadomie kierować swoją karierą zawodową -
Ta oferta jest skierowana do Ciebie! :)
Obecnie dla naszego Klienta - eksperta w branży SSC/BPO - poszukujemy specjalistów na stanowisko:
Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania, które na Ciebie czekają:
- Bieżący kontakt z niemieckojęzycznymi kontrahentami
- Wsparcie przy międzynarodowych, prestiżowych projektach
- Współtworzenie oraz przestrzeganie procesów i procedur obsługi Klienta
- Ścisła współpraca z innymi oddziałami
Profil szukanego Kandydata:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym płynną komunikację
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
- Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole
- Chęć do rozpoczęcia pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi Klienta nie jest wymagane - firma oferuje kompleksowe przeszkolenie stanowiskowe - wystarczy
- Twój entuzjazm do podjęcia nowych wyzwań zawodowych
Dlaczego warto aplikować?
- Interesujące, pełne wyzwań i samodzielne stanowisko pracy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjne benefity pozapłacowe (m.in. owocowe dni, elastyczne godziny pracy, szkolenia językowe, wyjazdy integracyjne)
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
- Bogaty pakiet szkoleń wdrażających do pracy na stanowisku
- Udział w ciekawych projektach
- Przyjemną atmosferę pracy