Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
6 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
Inviting applications for the role of a Customer Service Specialist with English
Responsibilities
We are handling the Warranty claims / Parts Support / Product Return process:
Answering clients’ questions/ requests (contact via email, phone)
Order management (verifying data, entering data into the system)
Taking care of the correctness of the documentation
Checking the price and quality of the products
Solving customers’ problems
Implement improvements to current processes
Review payments / deductions and perform proactive payout calculations according to country specific
Qualifications
Minimum qualifications
Very GoodEnglish skills mni. B2
Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
Analytical thinking and ability to learn fast
Personal culture and ability to deal with the client properly
High motivation and willingness to learn
Preferred Qualifications / Skills
Previous experience in Customer Care/ Order Management
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
6 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...