Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Armatis Polska   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 40,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Client Support Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdańsk
Customer Service Specialist with English / Danish / Finnish

Customer Service Specialist with English / Danish / Finnish

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
631 dni temu

Great news! We are creating a brand new service organisation with high ambitions, sparkling ideas and a strong dedication. We don’t have everything ready yet and this is where you come into the picture: If you like a challenge and are motivated by making a differ-ence, this could be just the opportunity you were looking for. We would love to welcome you.

 

Welcome to Global Shared Services in Gdansk

Arla is a global farmer-owned organisation that is behind many well-known and loved brands, including Arla Apetina®, Castello®, Lurpak® and many, many more.

 

As a Customer Service Specialist you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 600 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will take part in our mission to make a real difference for colleagues near and far and you will work with people across borders, cultures and languages.

 

With over 14 years of existence in Gdansk, we both offer you a lot of knowledge and challenging and exciting innovation projects. As a part of the Arla organisation, you will also enjoy a Scandinavian, collaborative work culture. We are all on first name terms with each other, and we truly appreciate diversity and individuality.

Customer Service Specialist with English / Danish / Finnish
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
About the job


Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer ser-vice. You will take responsibility to deliver on our targets and KPIs. If you’re a positive, open minded, highly organised and proactive person with good communication and analytical skills, you could be just right for this role!

 

Depending on your profile, you will be doing some of this:
  • Working with order handling
  • Registering, tracking and resolving disputes and queries from customers over the phone and in writing
  • Communicating with colleagues from other areas in the organisation, such as local customer service teams, production, warehouse, and transport planning
  • Reporting to relevant Business units
  • Working with customer master data
  • Participating in improvement initiatives and projects
  • Testing and implementing changes in cooperation with IT/IBM and Customers EDI specialists - good if you know these programs, but not mandatory
  • Maintaining effective and efficient communication with internal and external customers
  • Taking part in documentation review based on established guidelines and standards
  • Some ‘on call’ out of office hours may be required and will be agreed.
Who are you?


To be successful in this role you are characterized by:

  • An entrepreneurial mindset that is attracted to join a brand new team
  • Strong communication and service skills
  • English (need) - Danish or Finnish (nice to have)
  • An ability and will to work with colleagues in a ONE team spirit
  • Thriving in a support centre with high activity
  • Detail orientation & structure
  • Proactive-predictive actions
  • High commitment to deliver and work to improve existing services
  • A flair for IT/systems
  • A customer centric & solution-oriented approach
  • Digital proficiency and curiosity
  • 1-3 years of relevant professional experience
  • Knowledge and understanding of Arla systems like SAP and CSM (nice)
What do we offer?


Global Shared Services is truly a global setup. As such, you will have the opportunity to collabo-rate closely with business areas across cultures and borders. You can bring your knowledge and understanding into the mix to break new ground with Customer Service in Global Shared Ser-vices.

 

What do we offer?
  • International operating environment
  • Medical care & life insurance 
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Trainings with experts & professional induction & development programs
  • Financial support of your education
  • Relocation package
  • Referral program for employees
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. )
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups)
  • Flexible working time and home office work possibility depending on business needs
  • Additional holiday depending on length of employment (up to 4 days)
  • Fully paid 30 min. break
while in the office you can also use some of below:
  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks)
  • Spacious canteen, delicious coffee and tea available on every floor in special designed spots
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Armatis Polska   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 40,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Client Support Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379