Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
- Back-office operations support, exception management, investigate/ resolve system errors
- Allocate tasks to internal teams as per requested by the customer
- Lead system stop and provide approval as per company guidelines
- Communicate with customer (e-mail / chat) & process their requests in systems
- Communicate (phone/ e-mail) with vendors/ partners to solve their queries
- Interaction with internal teams like products/ claims over emails
- Successfully graduating the training plan dedicated to the position and the tasks
- Anticipates, identifies and responds to customer needs with excellent service
- Demonstrates customer commitment through customer feedback, follow-up and positive relationships
- Fluency in spoken and written Danish min C1
- Conversational English level (B2-C1)
- High School graduate at least
- Familiarity with ERP systems will be an asset
- Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
- Professional experience in Care or Non-Life insurance processes / Customer Service/ Policy Admin/
- Understanding of the culture of the serviced country.
- Interpersonal skills to meaningfully understand and interact with others Team Alignment (team player; supports and respects others)
- Ability to handle pressure
- Displays integrity and confidence towards the customer.
- Very attentive and active listener
- Synthesizes information from multiple resources and incorporates it into relevant tasks or discussions
- Attractive salary.
- Stable job offer - employment contract.
- Genpact supports professional trainings and great career development opportunities Possibly of development.
- Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
- Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunch pass card, additional vacation days, biking policy).
- Free access to our award-winning learning platform