AY Prime to innowacyjna firma, którą tworzy zespół ekspertów od rynku pracy, rekrutacji, marketingu, dofinansowań, szkoleń, psychologii, zarządzania, komunikacji, digitalu, eventów, social mediów, PR, podatków oraz prawa. Nasza Marka ma ponad 15 lat doświadczenia w rekrutowaniu Pracowników każdego szczebla oraz w doradztwie biznesowym dla kilkudziesięciu branż.
Dla naszego Klienta, lidera w branży FMCG o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy doświadczonego:
Customer Service Specialist (dział marek własnych)
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:
- Wdrożenie nowego projektu produkcji marki własnej dla klienta zagranicznego
- Kompleksowa obsługa klienta (telefoniczna, mailowa lub bezpośrednia), np. odpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z produktem/produkcją
- Obsługa bieżących zamówień marek własnych
- Współpraca z innymi działami w celu udzielenia klientowi wymaganego wsparcia
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów
Wymagania:
- Język angielski zaawansowany w mowie i piśmie (codzienna współpraca z klientem z Wielkiej Brytanii)
- Zarządzanie projektami (monitorowanie i raportowanie)
- Umiejętności miękkie w komunikacji z osobami na różnych poziomach w firmie
- Elastyczność w działaniu
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią motywacyjną
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta multisport
Poznaj
AYP Sp. z o.o.
AY Prime to innowacyjna firma, którą tworzy zespół ekspertów od rynku pracy, rekrutacji, marketingu, dofinansowań, szkoleń, psychologii, zarządzania, komunikacji, digitalu, eventów, social mediów, PR, podatków oraz prawa. Nasza Marka ma ponad 15 lat doświadczenia w rekrutowaniu Pracowników każdego szczebla oraz w doradztwie biznesowym dla kilkudziesięciu branż.