Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    15 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Customer Service Senior Agent with German

Customer Service Senior Agent with German

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2988 dni temu

Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.

 

Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.

 

A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.

Customer Service Senior Agent with German
Kraków
Nr ref.: 5464

Requirements:

  • University Diploma
  • Very good command of German (written and spoken)
  • Very good command of English (written and spoken)
  • Good knowledge of MS Office
  • Min. 3 years of professional experience in Customer Service
  • Strong communication skills
  • Customer service orientation
  • Problem solving and analytical skills
  • Independency
  • Proactivity
  • Assertiveness

Responsibilities:

The buy/order 1st Level Customer Service Senior Agent is responsible for users support with all technical and functional queries regarding the use of SAP SRM module buy/order (IT/procurement area).

 

The role requires answering inquiries by phone and in respective ticketing tool, resolving users’ problems, fulfilling service requests, maintaining process database and documentation and transferring issues to the respective department if not solved within first level. The role requires strong customer and problem solving orientation, verbal / phone skills and analytical skills.

 

  • Getting to know the buy/order support process, procedures and standards to extend enabling independent work and making own decisions, identifying areas for improvement and development for her/himself and others
  • Determining requirements by working with German and English speaking customers; Initiating contact with the customer if needed; sharing best customer service practices with others
  • Answering inquiries by clarifying desired information - searching independently for information in all available systems and documentation, locating, and providing information as well as exchanging knowledge with other team members in order to achieve multi-competence skills
  • Supporting team in dealing with difficult tasks; noticing and communicating training needs in the team; coordinating work shadowing in the team and process of knowledge exchange
  • Resolving complex problems by clarifying issues  -  researching and exploring  answers and alternative solutions; implementing independently own solutions; escalating unresolved problems
  • Fulfilling service requests - completing transactions; forwarding requests
  • Identifying gaps in knowledge management, buy/order support process and/or communication flow and taking actions to prevent the gaps occurring in the future
  • Identifying areas for buy/order support process improvements and pro-actively taking actions leading to their Implementation
  • Maintaining customer service database by entering information on regular basis
  • Coordinating process statistics and documentation updates
  • Deciding urgency of an inquiry by predefined criteria
  • Coordinating new joiners trainings
  • Cooperating with other team members and with 2nd Level Support in order to provide the best service
  • Cooperating and maintaining professional relations with business partners, suppliers and external providers
  • Communicating observed risks before problems occur - preventing consequences in case problems are not communicated/solved

We offer:

  • Challenging work in an international environment under highest standards
  • Attractive benefits and bonus system
  • Friendly work environment
  • Opportunity to work with people from different cultures and nations
  • Language skills development opportunities
  • Job stability and flexible working time
  • Mother friendly company
 

Podobne oferty

  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    15 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...