Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach.
Dołącz do naszego zespołu w Foundever™!
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu!
Praca w 100% zdalna
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku słoweńskim;
- Wspieranie pacjentów drogą mailową i telefoniczną;
- Edukacja pacjentów;
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
- Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
- Język: Biegła znajomość języka słoweńskiego (C1) i dobra (B2) znajomość j. angielskiego i polskiego;
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szukania rozwiązań;
- Umiejętności miękkie.
- Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę);
- Podstawowa wypłata + bonusy;
- Elastyczny czas pracy ;
- Praca zdalna, my zapewniamy sprzęt.
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.