Nasz Klient to globalna firma, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 40 lat działa w branży odżywiania i zajmuje się sprzedażą suplementów diety i produktów do pielęgnacji ciała zaspokajając różne potrzeby żywieniowe swoich klientów w ponad 90 krajach. Oferują kulturę skoncentrowaną na ludziach, ich potrzebach, relacjach i karierze, która pomaga rozwijać talenty i daje szansę na zmianę nawyków. Angażuje się również w wyznaczanie nowych wysokich standardów w branży w zakresie sprzedaży, marketingu, IT, rozwoju produktu czy obsługi klienta.
Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu poszukuje osób na stanowisko:
Customer Service Representative – język niemiecki
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: CSR-GER/2022
Opis stanowiska:
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami i celami firmy,
- udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na pytania Klientów i Dystrybutorów w sposób terminowy poprzez wszystkie kanały komunikacji - telefonicznie, za pomocą chatu oraz e-mail,
- dbanie o prawidłowe przechowywanie danych,
- wsparcie techniczne i doraźne projektów wdrożeniowych, w tym zbieranie wymagań i testów akceptacyjnych użytkowników,
- pełnienie roli Ambasadora Marki w zgodzie z wartościami korporacyjnymi i celami EMEA, aby zapewnić utrzymanie wizerunku marki,
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego, dodatkowy język europejski będzie atutem,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doskonałe umiejętności obsługi komputera,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność prowadzenia szkoleń, edukacji i wywierania pozytywnego wpływu na Członków,
- doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej,
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
- doskonałe umiejętności interpersonalne,
- samomotywacja i umiejętności organizacyjne,
- otwartość i pozytywne nastawienie,
- silne pragnienie wniesienia pozytywnego wkładu w pracę zespołu, klientów wewnętrznych i Członków,
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na rozwój,
- niezbędne narzędzia pracy – laptop/komputer stacjonarny,
- możliwość pracy hybrydowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie, premie i pakiet benefitów w tym: pakiet medyczny Luxmed VIP, system MyBenefit (karta Multisport lub Cafeteria), prywatne ubezpieczenie, imprezy rozrywkowe i wiele innych,
- unikalna szansa na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku międzynarodowym,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy i komfortowe środowisko pracy z jedzeniem, napojami i kącikiem gier,
- możliwość rozwoju osobistego poprzez coaching, zajęcia z umiejętności miękkich oraz szkolenia,
- szansa na podzielenie się swoimi pomysłami i ciągłe doskonalenie procesów w firmie,
- brak dress code’u,