Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe, administracyjne wsparcie użytkowników usług IT globalnej marki (obsługa zgłoszeń klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizacja istniejących zamówień).
Warto do nas dołączyć:
- Możliwość awansu wewnętrznego
- Przyjazne, wielokulturowe środowisko pracy
- Stabilne zatrudnienie
- Praca zmianowa, elastyczny grafik Poniedziałki - Piątki 06:30 - 22:30
Oczekujemy:
- Płynnej znajomości języka polskiego
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Zainteresowanie dziedzinami technicznymi jest dodatkowym atutem
- Znajomości technologii informatycznych (Windows, MS suite)
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, nastawienie na pracę w zespole
- Podstawowe doświadczenie w pracy z klientami
Otrzymujesz:
- Dobre samopoczucie i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, wewnętrzny program SitelFit - promujący aktywność
- Wypoczynek: dofinansowujemy wypoczynek
- Prezenty: Boże Narodzenie - bony lub dodatkowa gotówka na koncie, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Fun Management: spotkania integracyjne (podczas pandemii wykorzystujemy nowoczesne kanały streamingowe), program Fun Management - comiesięczne imprezy w każdym dziale/projekcie
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe - 95% naszej kadry menedżerskiej to osoby z awansu wewnętrznego
- CSR - dbamy nie tylko o siebie. Chętnie pomagamy tym, którzy są w potrzebie.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.