PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
W tym procesie naszym Partnerem jest niemiecka firma zajmująca się sprzedażą folii stosowanej przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W firmie naszego Zleceniodawcy używanym na co dzień językiem w kontaktach z centralą w Niemczech jest język niemiecki, a z Klientami i Kontrahentami na terenie całej Europy język angielski i język włoski.
W związku z rozwojem firmy, nasz Klient zdecydował się powiększyć dział wsparcia sprzedaży o dodatkową osobę, która będzie liderem obecnego zespołu.
Zapraszamy zainteresowane osoby, odpowiadające poniższym oczekiwaniom, do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko:
- Odpowiedzialność za skuteczną i efektywną pracę zespołu Customer Service i New Business Development (5 osób),
- Kierowanie zespołem Customer Service i wspieranie go w czynnościach operacyjnych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności i satysfakcji klientów,
- Bezpośrednia obsługa operacyjna wybranych kluczowych klientów firmy w Europie,
- Budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami firmy, proaktywne badanie ich oczekiwań i problemów oraz sytuacji biznesowej,
- Komunikacja z dostawcami w Niemczech, we Włoszech, w Polsce i w Belgii i wywieranie na nich wpływu w celu usprawnienia realizacji zamówień i optymalizacji procesów,
- Wsparcie zespołu handlowego w kluczowych projektach i przedsięwzięciach,
- Udział w wybranych targach i konferencjach branżowych.
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w roli lidera/ menadżera zespołu kilkuosobowego,
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży,
- Mile widziana znajomość branży opakowaniowej lub farmaceutycznej od strony producenta,
- Wyższe wykształcenie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny),
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/ C1 (warunek konieczny),
- Mile widziana znajomość języka włoskiego,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Zdolność do skutecznego angażowania i motywowania pracowników,
- Zorientowanie na wyniki i zdolność do skutecznego osiągania celów biznesowych,
- Umiejętność promowania innowacji i mobilizowania pracowników w procesie wprowadzania zmian,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Gotowość do okresowych wyjazdów służbowych w kraju i za granicą.
- Umowa o pracę,
- Praca w zgranym zespole w otwartej, przyjaznej atmosferze,
- Międzynarodowe środowisko pracy (klienci z kilkunastu krajów Europy Środkowo-Wschodniej, dostawcy z kilku krajów Europy Zachodniej i Polski),
- Ubezpieczenie Medicover,
- Ryczałt na dojazdy do pracy lub bilet miesięczny na środki komunikacji miejskiej,
- Smartfon do wykorzystania prywatnego,
- Konwersacje z języka angielskiego z lektorem – 1,5 h w każdy piątek w biurze firmy,
- Szkolenia podnoszące kompetencje (1-2 w roku),
- Premia roczna po pierwszym pełnym roku zatrudnienia.