Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

    T-Mobile Polska S.A.   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Doradca Klienta / Konsultant Biura Obsługi Klienta

    VECTRA S.A.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    6 godz.
    Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy: Codzienne dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta Realizacja wyznaczonych celów i zadań Uczestniczenie w budowaniu silnej marki na rynku usług telekomunikacyjnych Zaaplikuj do nas jeśli: Jesteś uśmiechniętą, pełną energii osobą. Łatwo...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   łódzkie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   łódzkie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Coordinator

Fileder Filter Systems sp z. o.o.
Łódź
kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
874 dni temu

Ogłoszenie numer: 6826809, from 2022-04-27

Customer Service Coordinator

Location: Łódź

 

Job description

  • As Customer Service Coordinator you will be required to offer complete customer service, with a focus on order entry, communication of such and nonconformances
  • To take customer orders accurately via phone, portal and email and computing these accurately and as efficiently as resources allow, ensuring box quantities and upsells are delivered at every opportunity
  • Enter orders and back-orders accurately onto the required system as required, including computer invoicing, documentation and reviewing accordingly
  • To manage customer accounts and highlight oversights, stocks, lead-times and other issues as and when they change

Customer Satisfaction

  • Communicate internally with all departments to achieve customer satisfaction
  • Identify issues, propose solutions and take part in projects to contribute to operational and sales efficiency
  • To administer the needs of all existing and new customers, by personal contact by phone, email and visit to ensure complete satisfaction and maximising of sales opportunities
  • Work in Unison with Customer Service Coordinators to ensure all accounts are fully attended to, and that they are serviced appropriately and profitably
  • Administer general account/invoice/credit note queries, including copies, and resolve or raise approved credits accordingly
  • Review credit account facility in line with Company policy and be conversant with credit control procedures as required via use of Credit Safe programme, customer account review of trading figures and payment history
  • Keep pricing structures up to date on the sales database
  • Develop, maintain and enhance effective relationships with contacts within managed accounts, driving use of the portal when efficient
  • Be the customers’ general point of contact, ensuring customer requirements are met where possible
  • Up-date and maintain accurate records on the CRM systems by recording all correspondence and communication, ensuring activities and any non-conformances are clearly detailed and correctly actioned in a timely manner. The CSC will be required to keep customer information current allowing for easily retrievable information and data by others, for the production of marketing and sector performance analysis
  • To report regularly to the Product Team Manager on any issues, workload and all other matters as appropriate including data, input, ideas, feedback and overall performance of territory and sales efforts
  • To provide departmental cover
  • To carry out any reasonable instructions given by management for the benefit of the Company

Reporting

  • The Customer Service Coordinator will report into the Channel Manager

Requirements

  • Fluent in both English and Polish language with good communication skills
  • Excellent administration skills
  • To carry out any reasonable instructions given by management for the benefit of the Company

Optional

  • Knowledge and experience of CRM systems in particular SAP

We offer

  • Valid for 30 days
  • Contract of employment
  • Full-time
  • Salary – 5,500 -6,500 PLN/ month (gross)
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

    T-Mobile Polska S.A.   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Doradca Klienta / Konsultant Biura Obsługi Klienta

    VECTRA S.A.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    6 godz.
    Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy: Codzienne dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta Realizacja wyznaczonych celów i zadań Uczestniczenie w budowaniu silnej marki na rynku usług telekomunikacyjnych Zaaplikuj do nas jeśli: Jesteś uśmiechniętą, pełną energii osobą. Łatwo...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   łódzkie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   łódzkie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...