Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    InterKadra Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.
    1 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa infolinii przychodzącej; realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta; wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług;
  • Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.
  • Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Łódź, ul. Nowe Sady 11/13    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie, Inicjowanie i wdrażanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów; Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów; Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Coordinator

Fileder Filter Systems sp z. o.o.
Łódź
kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
1107 dni temu

Ogłoszenie numer: 6826809, from 2022-04-27

Customer Service Coordinator

Location: Łódź

 

Job description

  • As Customer Service Coordinator you will be required to offer complete customer service, with a focus on order entry, communication of such and nonconformances
  • To take customer orders accurately via phone, portal and email and computing these accurately and as efficiently as resources allow, ensuring box quantities and upsells are delivered at every opportunity
  • Enter orders and back-orders accurately onto the required system as required, including computer invoicing, documentation and reviewing accordingly
  • To manage customer accounts and highlight oversights, stocks, lead-times and other issues as and when they change

Customer Satisfaction

  • Communicate internally with all departments to achieve customer satisfaction
  • Identify issues, propose solutions and take part in projects to contribute to operational and sales efficiency
  • To administer the needs of all existing and new customers, by personal contact by phone, email and visit to ensure complete satisfaction and maximising of sales opportunities
  • Work in Unison with Customer Service Coordinators to ensure all accounts are fully attended to, and that they are serviced appropriately and profitably
  • Administer general account/invoice/credit note queries, including copies, and resolve or raise approved credits accordingly
  • Review credit account facility in line with Company policy and be conversant with credit control procedures as required via use of Credit Safe programme, customer account review of trading figures and payment history
  • Keep pricing structures up to date on the sales database
  • Develop, maintain and enhance effective relationships with contacts within managed accounts, driving use of the portal when efficient
  • Be the customers’ general point of contact, ensuring customer requirements are met where possible
  • Up-date and maintain accurate records on the CRM systems by recording all correspondence and communication, ensuring activities and any non-conformances are clearly detailed and correctly actioned in a timely manner. The CSC will be required to keep customer information current allowing for easily retrievable information and data by others, for the production of marketing and sector performance analysis
  • To report regularly to the Product Team Manager on any issues, workload and all other matters as appropriate including data, input, ideas, feedback and overall performance of territory and sales efforts
  • To provide departmental cover
  • To carry out any reasonable instructions given by management for the benefit of the Company

Reporting

  • The Customer Service Coordinator will report into the Channel Manager

Requirements

  • Fluent in both English and Polish language with good communication skills
  • Excellent administration skills
  • To carry out any reasonable instructions given by management for the benefit of the Company

Optional

  • Knowledge and experience of CRM systems in particular SAP

We offer

  • Valid for 30 days
  • Contract of employment
  • Full-time
  • Salary – 5,500 -6,500 PLN/ month (gross)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    InterKadra Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.
    1 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa infolinii przychodzącej; realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta; wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług;
  • Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.
  • Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Łódź, ul. Nowe Sady 11/13    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie, Inicjowanie i wdrażanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów; Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów; Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   łódzkie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379