Unique People Employment Agency with the number 27584 provides a comprehensive range of recruitment services for all companies of the CCIG Group.
We are the most experienced provider of call and contact center services in Poland. For many years we have been running projects in several languages. Our team is created by people who want and are able to be themselves. Due to the extension of our customer service area to new markets, we are looking for a fluent English speaker who would like to join “The International Sport Organization” project. Join us! We are waiting for you!
- Answering phone calls from customers,
- Supporting customers via e-mails,
- Informing about organized events, matches, available tickets,
- Informing about restrictions during the events,
- Answering to the customers inquiries,
- Resolving the customers' problems.
- Fluent knowledge of the English language (minimum C1),
- Readiness to work between 10.00 p.m. and 12.00 a.m.,
- Understanding different English accents,
- Very good pronunciation,
- Maintaining good relations with clients,
- Communicativeness, openness, conscientiousness.
- Attractive salary + additional bonus for the night shift and quality of work!
- Additional bonuses: medical insurance, multisport card, private life insurance,
- Full implementation package,
- The opportunity to develop and improve their competences,
- Free dress code,
- Possibility to work remotely after the onboarding time,
- Great atmosphere - the opportunity to work with friends!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY