Ogłoszenie numer: 33741, z dnia 2007-10-01
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Jeśli:
Chcesz pracować w międzynarodowym koncernie
Chcesz wykorzystać znajomość języka francuskiego na co dzień
Chcesz rozpocząć karierę, która będzie inspiracją i wyzwaniem
Dołącz do nas!
Do dynamicznie rozwijającego się centrum Information Technology Outsourcing w Katowicach, obsługującego zewnętrznych klientów z całego świata w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego i informatycznego poszukujemy osób na stanowisko:
Customer Service Advisor
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, rejestrowanie/ klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu oraz analizowanie problemów informatycznych.Wymagania
- Wykształcenie wyższe preferowane - Bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie jednego z poniższych języków:- angielski
- niemiecki
- francuski
- hiszpański
- włoski
- czeski
- słowacki
- węgierski
Oferujemy
- Motywacyjny system wynagrodzeń - Pakiet szkoleniowy - Możliwość rozwoju w firmie świadczącej międzynarodowe usługi outsourcingowe - Umowę o pracę oraz pakiet socjalnyProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.