Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   28 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    10 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Konsultant Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
  • Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat   31,17 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
  • Doradca klienta (język polski)

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    12 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Facing Specialist with German

Genpact PL
Katowice
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
719 dni temu
Customer Facing Specialist with German
Location: Katowice

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands—and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates
As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.
Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

Responsibilities:

 

1) Provide requested services to customers as a part of the Service Catalogue:

  • Review and provide information about the situation status of their orders, deliveries, and invoices data,
    Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms,
    Provide logistic or descriptive information of products
    Inform the customer about the out of stock proactively and when orders are affected clarifying the solution date
    Manage the unloading time slots with customers,
    Solve customer issues within a given/ agreed time frame,

2)Ensure proper Master Data:

  • Coordinate Master Data requests from customers/ other functions,
  • Follow up if needed with the customer regarding product & price lists for master data updates,
  • Maintenance of customer contacts,

3) Support proper Order Management process:

  • Review blocked orders for delivery for certain scenarios, e.g., minimum order quantity, requested delivery date, etc. with the customer and in cooperation with the Order Validation Specialist,
    Monitor that customers place orders according to the agreed schedule and rules,
    Communicate proactively about order changes, short orders, and shipment/warehouse delays,

4) Support proper Claims Management process:

  • Contribute to the proper return process by clear rules agreement or direct contact with the customer if needed,
  • Claims resolution communication (pricing, logistic) to customers as per Customer Service Catalogue,
  • Deal with escalations from price and logistic Claims Specialists,
  • Liaise with the Stock Management Specialist and/or 3rd Party Logistic Providers for urgent delivery issues,
  • Support resolution and closure of invalid claims,

5) Support Cash Collection & Credit Management activities:

  • Follow up on escalated overdue invoices with the customer,
  • Work closely with sales and business teams to ensure complete, timely, and accurate receipt of remit advice and escalation when needed.

Our Requirements:

  • Knowledge of German at min. C1 level and English at min. B2 level,
  • Customer Focus (focus on external and internal customers),
  • Bias for action (focus on results and use of intelligent risk-taking),
  • Team Alignment (team player; supports and respects others),
  • Accountability and responsibility (personally driving change and using operational discipline to deliver on the promise),
  • Growth Mindset (placing a fresh emphasis on innovation and having the ambition to grow),
  • Good communication skills, ability to cooperate with external and internal customers,
  • Proactive problem solving and decision-making ability,
  • Ability to work with various IT applications (SAP, PEGA, AR Collect, reporting tools, etc.).

We offer:

  • Possibility of submitting a request for Private Medical services with Luxmed,
  • Possibility of submitting the request for group life insurance (co-financed),
  • Possibility of submitting the request for Benefit Multisport (co-financed),
  • Additional holidays dependent on your tenure in the Company - up to 4 days per year,
  • Biking Policy.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   28 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    10 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Konsultant Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
  • Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat   31,17 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
  • Doradca klienta (język polski)

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    12 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...