Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Experience Advisor

Shell Energy Retail Poland Sp.o.o.
Kraków
6 000 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
579 dni temu
Customer Experience Advisor
Team: Customer Operations
Miejsce pracy: Kraków
Our Journey:


At Shell Energy, we believe that home energy matters. It’s more than what boils the kettle or keeps the radiators warm. It empowers us to make better decisions now about our world tomorrow.

 

It’s the reason why we supply 100% renewable electricity, carbon neutral home energy, smart home technology, discounts on broadband, and exclusive rewards. Going above and beyond for our customers is what we’re all about. It all started in Poland back in 2017 when the first 15 pioneer employees were recruited. We have now grown to a centre of over 400 people. Our office is located near the main train station with great public transport access. We develop every day, and we are committed to be the most customer focused energy provider in the UK. Our colleagues are given dedicated training and coaching at the beginning and throughout their career with Shell Energy with regular opportunities to move within the business. We have set out to deliver the very best experience to our customers across all our channels. But bigger challenges lie ahead. We need to keep moving forward. Why don’t you help us get there?


Who you’ll work with:


We’re ambitious with a pace to match, and as part of one of the world’s largest companies, the opportunity and ability to push forward is greater than ever before. We foster a culture of continuous improvement. Accountability matters, which means enabling transformation through autonomy to influence and see progress through. Every day we work to provide an environment where all employees feel valued and included, and are able to nurture their talent as individuals and as part of a collaborative team. A diverse and inclusive workplace, embedded in our principles of honesty, integrity and respect, brings together remarkable people and enables them to be themselves. At Shell Energy Retail, you’ll be able to apply and develop your skills and knowledge as part of a collaborative team that’s helping to innovate. There are a lot of development options including mentoring programs and appreciation schemes that are already in place to enable candidates to flourish within the company.


Your part in the team:

 

Your role will be to provide our customers with a first class, friendly and professional service over the phone. Motivated by meeting and exceeding performance targets, a ‘right first time’ approach will help you to resolve various queries, assisting them with any issues relating to their account, such as billing and meter reading queries. Encouraging customers to talk through the options best suited to their needs, we aim to retain their custom by sharing our knowledge.


You will be expected to take inbound calls from UK based Energy industry customers. The role is aimed at providing excellent customer service in a dynamic contact centre environment. It will be crucial to make a good first impression for our customers.

 

What you’ll need to help you make the best of the role:
  • Excellent communication skills (at least C1 in English ) – both verbal and written – enabling you to build a strong rapport with our customers while answering calls
  • Technical/Problem solving mindset in order to learn and apply fixes to accounts improving the customer’s experience
  • Ability to follow processes and instructions accurately after provided training
  • Comfortable working in a target-driven and fast-changing environment, and able to respond to changing business needs
  • Be a fast learner, PC-literate and able to demonstrate excellent attention to detail, along with comfort with numerical calculations (required for manual bill calculations)
The nice to haves:
  • Demonstrated experience excelling in a customer service position, either telephone-based or face to face
  • Confident in work in a technologically advancing environment
  • Can-do attitude
  • Ability to use own initiative to provide clear and accurate
What’s in it for you:


Lifestyle

  • Company-wide bonus scheme
  • Hybrid work when on permanent contract
  • Modern, vibrant office in the city centre near Galeria Krakowska, close to the main train station
  • Gaming and chill out room in the office with designer coffee machines and milk of your choice
  • Vending machine and food delivery to the office by collaborating businesses
  • First in Poland FitWel healthy building certificate for the office space

Well-being

  • Access to our Wellbeing centre and Wellbeing champions
  • Charity events to support our charity partner, including a paid day off each year to volunteer
  • Medicover private healthcare including psychological support
  • MyBenefit cafeteria platform when on permanent contract (with the possibility to use accumulated points for Multisport Card)
  • Fruit delivery to the office twice a week
  • EAP, Employee Assistance Programme, a world class support provider used globally by Shell

Development Opportunities

  • Onboarding and training on-site
  • Development Portal to access development materials and e-learning modules available
  • Yearly Company Bonus based on the company's scorecard
  • Company mentoring programme available, strong focus on Personal Development Plans
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...