Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
Your responsibilities
- Answering clients’ questions/requests regarding orders, invoices, products (contact via email, phone)
- Daily monitoring the assigned orders and customer requests
- Checking the price and quality of the products
- Capturing information from logistics partners and informing customers regarding availability and deliveries,
- Cooperating with other teams
- Implement improvements to current processes
- Review payments/deductions and perform proactive payout calculations according to country specific
Our requirements
- Very Good French skills min. B2
- Communicative level of English
- Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
- Analytical thinking and ability to learn fast
- Personal culture and ability to deal with the client properly
- High motivation and willingness to learn
- Previous experience in Customer Care/ Order Management
- Knowledge of SAP (would be an advantage)
What we offer
- Attractive salary
- Stable job offer – employment contract
- Various trainings (initiating, soft skills)
- Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunchpass card, additional vacation days, biking policy)
- Relocation to Poland/Romania will be supported