Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
Role and Responsibilities:
- Respond to customer queries via e-mail, telephone, fax or system,
- Verification of the documentation,
- Order management (verifying data, entering data into the system),
- Cooperating with other teams,
- Service administration.
Qualifications:
- Excellent knowledge of French (C1) and good knowledge of English (min B2),
- Work experience in customer service environment/order management (nice to have),
- Flexible, organized, multi- task team player,
- Personal culture and ability to deal with the client properly,
- Experience in (or knowledge about) ERP systems is a big advantage.
We offer:
- Attractive salary,
- Stable job offer – employment contract,
- Various trainings (initiating, soft skills),
- Possibility of development,
- Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, additional vacation days, biking policy).