Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Specialist with English

Genpact PL
Kraków
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
890 dni temu
Customer Care Specialist with English
Location: Kraków
Nr ref.: HEA004991 / AS

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands—and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

 

Inviting applications for the role of Customer Care Specialist with English.

Responsibilities:

  • Response to customer inquiries via e-mail, telephone, fax, or system,
  • Order processing in customer service systems which includes orders entry,
  • Service administration,
  • Billing inquiries include price quotations, price checks, and item quantity,
  • General administration includes customer files and sales contracts maintenance,
  • Assist with adherence to ISO standards and requirements; prepare reports as requested including sales orders and backlog data, late shipments, open and closed RMA’s, bookings, etc,
  • Actively participate in the ongoing assessment of customer support processes and incorporate approved improvements,
  • Provides ad-hoc support to internal and external partners,
  • Perform tasks requested by the manager to reach team objectives or the company’s objectives based on needs,
  • Perform all tasks in compliance with Genpact policies, procedures,
  • Efficiently graduating the training plan dedicated to the position and the tasks.

Qualifications:

  • Good communication skills (in writing and speaking) of English, minim C1,
  • Work experience in a customer service environment,
  • Genuine interest in working in a service environment and acquiring technical knowledge,
  • Understanding of Company and customer processes and policies. Follows working instructions.
  • Demonstrates the ability to increase overall learning and performance by constantly adhering to policies and procedures,
  • Identifies and analyzes problems to make logical fact-based decisions. Open to new concepts and ideas.
  • Willing to learn and use new procedures and technologies,
  • Anticipates, identifies, and responds to customer needs with excellent service. Demonstrates customer dedication through customer feedback, follow-up, and positive relationships. Focuses work processes and performance measures on customer happiness. Displays integrity and confidence towards the customer,
  • Understands the goals of the organization and achieves results-oriented individual goals that are consistent with overall Company goals,
  • Very attentive and active listener. Develops open communication. Synthesizes information from multiple resources and incorporates it into relevant tasks or discussions,
  • Very good knowledge of Microsoft Office for work purposes esp. Outlook also Internet Explorer. Familiar with e-mail and intranet,
  • Professional, emotionally mature, and ethical, social skills and ability to work well with a broad range of personality styles and types,
  • Ability to handle pressure.

What can we offer?

  • Attractive salary,
  • Stable job offers - employment contract,
  • Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries,
  • Genpact supports professional training and great career development opportunities,
  • Free access to our award-winning learning platform,
  • Benefits such as Insurance, Luxmed, Multisport Lunchpass Card, additional vacation days, biking policy

 

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.