PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym.
W związku z rozwojem spółki i ekspansją na rynki zagraniczne, nasz Klient powiększa swój zespół w Centrali w Katowicach i chce zatrudnić, do zarządzania kilkunastoosobowym zespołem Działu Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta (12 osób), charyzmatycznego i inicjatywnego Lidera ze znajomością języków obcych.
Realizowanie strategii sprzedażowej zgodnej z wyznaczonymi celami i strategią firmy. Zarządzanie zespołem. Wsparcie dla Dyrektorów poszczególnych pionów.
- Odpowiedzialność za realizację strategii sprzedaży i strategii marketingowej poprzez kontrolę pracy Działu i we współpracy z Dyrektorami,
- Zarządzanie pracą podległych pracowników (12 osób),
- Wyznaczanie celów i zadań, wspieranie i pomaganie oraz egzekwowanie wykonania zadań,
- Wspieranie zespołu w czynnościach operacyjnych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności i satysfakcji klientów,
- Budowanie trwałych relacji z klientami firmy, proaktywne badanie ich oczekiwań i problemów oraz sytuacji biznesowej,
- Wsparcie zespołu handlowego,
- Współpraca z Kontrolerem Finansowym i Zarządem,
- Udział w wybranych targach i konferencjach branżowych.
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w roli lidera/ menadżera zespołu kilkuosobowego,
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży w strukturach międzynarodowych,
- Mile widziana znajomość branży artykułów sportowych, biurowych, piśmienniczych,
- Wyższe wykształcenie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (warunek konieczny),
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/ C1 (warunek konieczny),
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub czeskiego,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Zdolność do skutecznego angażowania i motywowania pracowników,
- Zorientowanie na wyniki i zdolność do skutecznego osiągania celów biznesowych,
- Umiejętność promowania innowacji i mobilizowania pracowników w procesie wprowadzania zmian,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Przedsiębiorczość i zaangażowanie,
- Proaktywność, odpowiedzialność, samodzielność,
- Dyspozycyjność, profesjonalizm, entuzjazm.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim w trakcie rozwoju rynków zagranicznych,
- Umowę o pracę,
- Benefity,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość częściowej pracy w systemie Home Office,
- Szkolenia i rozwój.