- min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej do Klientów Biznesowych, najlepiej w branży Telco lub ICT
- umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz budowania mocnych relacji z osobami decyzyjnymi
- umiejętność dobierania najlepszych rozwiązań dla Klientów uwzględniając ich przyszłe potrzeby zakupowe
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji potwierdzone sukcesami
- umiejętność współpracy między obszarami w firmie
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kat. B
- tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B
- doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych
- tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX
- prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z klientami
- realizacja celów sprzedażowych przychodowych i ilościowych
- cykliczne raportowanie w oparciu o systemy raportowe i sprzedażowe
- podnoszenie swoich kompetencji z zakresu usług telekomunikacyjnych
To oferujemy:
- szkolenia produktowe i sprzedażowe
- wynagrodzenie dwuskładnikowe: podstawa i premia jakościowa (uzależniona od realizacji celów jakościowych)
- wsparcie dedykowanego menedżera oraz eksperta
- współpraca w oparciu o kontakt B2B
- rzetelne i stabilne partnerstwo,
- siła marki,
- stałe wsparcie dedykowanego menedżera,
- program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne uzależnione od realizacji celów,
- bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity,
- feedback.
- zadaniowy styl pracy.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.