Ogłoszenie numer: 529718, z dnia 2014-10-14
Firma Building Business Bridges Poland Sp. Z o.o zajmuje się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników na terenie Wielkiej Brytanii. Nasza firma posiada certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Śląskiego i została wpisana do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 3944 w zakresie pośrednictwa obywateli polskich do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych.
Contract Manager
Miejsce pracy: Wielka Brytania, południe Wlk. Brytanii
Opis stanowiska
Obecnie nasza agencja poszukuje dla swojego brytyjskiego Kontrahenta osoby na stanowisko Contract Manager.
Miejscem pracy Managera Kontraktu będzie Wielka Brytania. Osoba zatrudniona tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektu związanego z zatrudnianiem polskich murarzy i pomocników na terenie Wielkiej Brytanii.
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- szeroko rozumiane sprawowanie opieki nad polskimi pracownikami (odbieranie pracowników z lotniska i dowóz do miejsca zakwaterowania, pomoc w otwieraniu konta w banku, pomoc w uzyskaniu karty CSCS, dowóz pracowników w pierwszym dniu do miejsca pracy, instruktaż w miejscu pracy etc.),
- koordynacja pracy pomiędzy biurem w Polsce, a kontrahentem w Wielkiej Brytanii,
- utrzymywanie kontaktów z brytyjskimi pracodawcami,
- czuwanie nad prawidłowymi relacjami między kontrahentem brytyjskim, a polskimi pracownikami,
- prowadzenie biura (obsługa korespondencji, rozliczeń,wystawianie świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników, udzielanie informacji telefonicznych itp.)
Wymagania
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- wysoka kultura osobista,
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (mile widziane wykształcenie kierunkowe związane z branżą budowlaną),
- prawo jazdy (dobra orientacja na drodze w warunkach brytyjskich oraz chęć do prowadzenia samochodu będą nieodzowne),
- dyspozycyjność i elastyczność godzin pracy
Pożądane cechy osoby poszukiwanej na to stanowisko:
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- doskonałe zdolności organizacji i planowania czasu pracy,
- umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów,
- uczciwość,
- asertywność,
- umiejętność pracy z ludźmi i przekazywania im zadań,
- odporność na stres,
- umiejętności przywódcze oraz motywowania pracowników
Oferujemy
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- zakwaterowanie,
- służbowy samochód,
- służbowy telefon z dostępem do Internetu,
- dobre warunki finansowe,
- możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,