Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Kelly Services, founded by William R. Kelly in 1946, is an international workforce solutions provider for customers in a variety of industries in 40 countries. Kelly Services specializes in Recruitment Projects within IT, Finance, Accounting, Multi-Lingual, Sales and Marketing, Call Center, Engineering. In addition Kelly also offers an array of Consulting and Outsourcing services. Employment Agency No: 593
For one of our client, we are currently looking for:
Content Marketing Specialist
Location: Warsaw
Responsibilities:
- Create and edit content in appropriate channels such as website pages, print materials, etc.
- Develop and maintain the content calendar
- Expand subscriber base
- Cooperate with other departments: designers, product marketing, sales and externally to produce relevant content
- Apply metrics to measure success of published marketing deliverables
Requirements:
- Minimum Bachelor's degree - Linguistics, Translations, English philology or similar
- 2-3 years of professional experience in marketing department
- Experience in producing content for the web
- Experience in building audiences online or offline
- Knowledge of HTML/CSS, Adobe Creative Suite would be an advantage
- Proficiency in English is a must
- Strong communication and interpersonal skills, creativity
We Offer:
- Interesting and challenging career path in a successful leading multinational organization
- Ability to work with the newest technology and solutions
- Attractive salary and benefits package (medical care, group life insurance, Multi Benefit program, language courses etc.)
Please be informed that we will contact only selected candidates.
Apply directly to our CV data base if you are not interested in this ad.