Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Kraków, al. Gen. T. Bora Komorowskiego 25B​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnianie wysokiej jakości obsługi i spełnianie potrzeb pacjentów, koordynowanie planów leczenia i grafików, przedstawianie warunków opieki i wyjaśnianie procesu leczenia, sprzedaż usług dostosowanych do pacjentów, edukacja pacjentów o leczeniu i dbaniu o zdrowie jamy...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Conference Database Administration Specialist

Conference Database Administration Specialist

Capita Group Plc
Kraków
praca stacjonarna
2951 dni temu

Capita is the UK’s largest business process outsourcing company hiring almost 75 000 staff across UK, Europe, India and South Africa. Our goal is simple: to help our wide range of public and private sector clients improve service to their customers.

Capita Poland with two Business Centres in Kraków and Lodz hires almost 700 employees. We deliver multilingual business services that range from managing complex processes to more specialised support. That provides our employees with the opportunity to work for various clients and develop expertise in many disciplines.

 

Given our expansion plans and exciting new projects, Capita is currently recruiting for the position of:

Conference Database Administration Specialist
Kraków

Capita Conferences delivers over 250 UK public sector events per year across local and central government, education, police, children’s services, HR, health and housing. The events include major one-day national policy conferences, large-scale exhibitions, half day briefings and workshops.

Capita Conferences is the market-leader for public sector events, attracting over 10,000 delegates a year.  Our conferences are both cross-cutting and cutting edge: we tackle vital issues facing the public sector, with key experts and practitioners sharing best practice and advice to teach and inform delegates in their field of work. 

Capita Conferences is part of the Learning Services Division within the Capita.

 

Please note that the role may require working to take place in a shift pattern between 9:00 and 19:00 (Monday to Friday).

 

As Database Administration Specialist you will be responsible for:
Your primary responsibilities will be maintaining and administrating the Customer Relationship Management Database, while acting as the central point within the Conferences team for any administration queries including setup of new users and simple modification to configuration.

KEY DUTIES:

Data Management:

  • Uploading rented lists of data on a quarterly basis
  • Uploading Researched data contact lists on a monthly basis
  • Ongoing data cleansing
  • Ensuring correct integration between CRM and other systems
  • Ad-hoc projects e.g. mass removal of data, mass categorisation etc.

Owning The "Unsubscribe”Process:

  • Uploading unsubscribes, hard bounces and data updates from daily Adestra reports and lists generated by the marketing team
  • Distributing undeliverable data
  • Proactively recommending and implementing ideas to improve quality and usability of data in database

Policing and Ensuring Data Integrity:

  • Maintaining System Security e.g disabling accounts when necessary, informing management of unacceptable use, maintaining and monitoring seeds in the database.
  • Managing Data to ensure it has been entered correctly and escalating where not.
  • Monitoring changes to ownership, source codes and categorisation

 Producing and maintaining reports/lists:

  • Extracting data as required by business users (reports to be prioritised by management)
  • Building data lists from CRM based on marketing plans for use in campaigns

Key Stakeholder / Manager Liaison on any database issues

Supporting any other business tasks that may be required

You are the perfect candidate if you: 
  • Hold a university degree
  • Have experience of working in a fast paced customer focused business, servicing an English speaking market
  • Have a proven track record of building excellent relationships with stakeholders
  • Have experience of working to strict deadlines in a target driven environment
  • Have experience of working with IT in a business environment
  • Have excellent IT skills, including MS Office.
  • Have knowledge of the UK Public Sector
  • Previous experience of Adobe and Microsoft Dynamics CRM would be beneficial
  • Are fluent in English (both oral and written)
  • Are fluent in other European Languages  (considered an asset)
  • Have strong communication skills and a very strong customer service orientation
  • Are proactive with strong multi-tasking and prioritisation skills
  • Have high level of accuracy and attention to detail
  • Are able to work on own initiative but also work very well as part of a team
What we can offer you:
  • Opportunity to join a growing team with development opportunities
  • Opportunity to work with prestigious organisations
  • Entry to a bi-annual bonus scheme (T&Cs applicable)
  • Private medical healthcare and benefit packages
  • A friendly work atmosphere
  • Workplace in the city centre
  • 30-minute lunch breaks included in the working hours
  • After-work activities (football team, volleyball team, charity events, etc.)
  • In-house English classes
  • A vast variety of trainings provided for you to develop
  • Work in an international and multicultural environment

 

We kindly inform you that we contact only chosen candidates. In your application please include the following statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”.
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Kraków, al. Gen. T. Bora Komorowskiego 25B​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnianie wysokiej jakości obsługi i spełnianie potrzeb pacjentów, koordynowanie planów leczenia i grafików, przedstawianie warunków opieki i wyjaśnianie procesu leczenia, sprzedaż usług dostosowanych do pacjentów, edukacja pacjentów o leczeniu i dbaniu o zdrowie jamy...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...